Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Media Centre - Null TV

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Har akkurat fått min PC tilbake fra mer enn en måned hos InfoCare. PC-en ble værre og værre og tilslutt mente jeg tiden var inne for en full gjenoppretting. Det morsomme var at dette ikke gikk. Derfor PC-en på verksted, som slet like fælt som jeg. Etter to nye hovedkort fikk man det endelig til, og PC-en er tilbake på plass. Den fungerer nå utmerket, men det medfølgende MediaCenter fungerer ikke som det skal. Jeg er mest interessert i TV-delen, siden PC-en har TV-kort. Etter å ha søkt opp tjenester og funnet alle kanaler (for det gjør den), kommer tiden for å se på en kanal. Da kommer følgende melding:

Dekoderfeil.

Det har oppstått en feil med videodekoderen eller den er ikke installert. Start Media Center og/eller datamaskinen på nytt.

Det er i etterkant installert ny driver for TV-kortet.

TV-kortet må fungere, for Pinnacle Studio 11 viser TV som om ingenting var skjedd.

PC-en er en Dual Core AMD med 2 GB minne. TV-kortet er ASUSTek LNA Tiger Hybrid Capture Device.

Media Center fungerte da PC-en var ny, men altså ikke etter gjenoppretting. Har noen en god ide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...