Intimvask Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg setter meg som nølende, får se hvem som blir med, hvor det blir, og når dette eventuelt blir. What he said. What they said. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sett meg som nølende. Er på vei til å flytte til Trondheim, men det er da muligheter for at jeg kan bli med på noe her nede før den tid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde nesten glemt det her jeg, og det er jo så kort til. Hva med at vi tar det i slutten av november eller starten av desember? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Slutten av november/starten av desember kan jeg klare. Da vet jeg at jeg har tid. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis det skjer må det bli for alle:) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg kan kun 3 og 10 November. Jeg ser gjerne til at det skjer noe snart pga de datoene nærmer seg Edit: Helst 10. but I'll swing either way Endret 22. oktober 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg kan alle dagene, men det passer best etter 6. november for da har jeg fått lønn. Sett meg på nølende. Er ikke sikker på om jeg kan komme. Er det noen som har tips om hvor vi skal gjøre det? En park, restaurant, hjemme hos noen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir det noe eller? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Høres ikke ut som det :/ Alle er gira, men ingen orker å sette seg ned for å gjøre noe ser det ut som. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Dere mangler bergensernes handlekraft. Nå er jeg riktig nok en blanding av Oslo-ing og bergenser da. Men fra spøk til revolver. En av dere må bare sette en dato. De som kan den datoen blir med, de som ikke kan blir ikke med. Enkelt og greit. Så kan de som ikke var med denne gangen heller hive seg på neste gang det blir treff. Dermed varierer deltakerne som er med på treffet, mange får oppleve treffet, og ikke minst treffet blir faktisk holdt. Endret 30. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det fortsatt liv her? Trodde denne tråden ble en ørken for lenge sida. Tja, var jo egentlig DJ_Dark som var organisatøren. Men sant som du sier, vi må bare sette av en dato og si at DEN datoen og klokkeslettet gjelder, den som kan, er velkommen, den som ikke kan, kan bare grine. Hva sier dere til 17. november da? Da er det Norge - Tyrkia, og jeg skal på den kampen. Hadde vært kult å samles etter kampen og evt. feire. What you think, chief? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ta gjerne den datoen, men da er jeg i Holland, så jeg kan ikke. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 blir det noe av treffet? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det er ett annet treff under planleggning... Siden Dj_dark er så sløv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=870920&hl= Endret 12. desember 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 ilpostino tok over min rolle. Har ikke vært så mye pålogget i det siste, så da var det bedre han lagde en ny tråd. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ny tråd her om samme emnet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=870920&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg