Myst Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, siste målinger viser at noen ikke kan 27. oktober og når selve arrangøren ikke kan 3. november, gir det oss kun ett alternativ: 10. november. Hvem stemmer for 10. november? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har ingen planer i det hele tatt / Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, siste målinger viser at noen ikke kan 27. oktober og når selve arrangøren ikke kan 3. november, gir det oss kun ett alternativ: 10. november. Hvem stemmer for 10. november? Hmm, ble litt krøkkete det der.. Vi får vel bare ta en avstemning om alle dagene, så får jeg heller droppe å være med om det blir den 3. nov. Kan Snorre eller en annen mod lage en poll i denne tråden, eller lage en ny en med de tre datoene? (27 okt, 3 nov eller 10 nov) Vi kan vel kanskje prøve en fredag og, men jeg må bare sjekke hvilke som funker for meg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jo, kanskje, men jeg tenkte at siden en del sa de ikke kunne 27. og du ikke kunne 3., og vi bør prøve å få med mest mulig, så foreslo jeg 10. Men du har rett, tråden er fortsatt ung og det er ikke så mange som har vist sin interesse enda. Jeg tenkte også på fredager først, men siden de fleste har skole og jobber den dagen, valgte jeg heller satse på lørdagene istedenfor. Kan vel prøve søndager også, hvis noen vet om steder som har søndagsåpent. Endret 11. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er ikke akkurat like kult på søndager mtp drikke osv, og jeg må tilbake til skolen og på kvelden. Det blir jo ut på kvelden uansett dag, og folk jobber vel ikke alltid drit seint på kvelden på fredager heller Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Nei, noen har jo den friheten iallfall Grait, skal modsene lage pollen slik da: 1) Fredag 26. oktober 2) Lørdag 27. oktober 3) Fredag 2. november 4) Lørdag 3. november 5) Fredag 9. november 6) Lørdag 10. november 7) Jeg skal ikke være med, men stemmer for å stemme liksom. 8) Samme, men helst på en lørdag 9) Samme, men helst på en fredag EDIT: Done ZanZel. EDIT 2: Jammen så pirkete dere er da. Endret 11. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Men, det er HELT sikkert flere personer som kan på flere av de dagene. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Husk alternativ 7) Jeg skal ikke være med, men vil stemme likevel. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var med på første møtet vi hadde på fridays og blir sikkert med på nesten om jeg har mulighet.. Kosy var det i alle fall.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Alternativ 8: Samme, men helst på en lørdag Alternativ 9: Samme, men helst på en fredag Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hahaha! Var du der forrige gang? Hvem var/er du i så fall? Kan godt ha et sånt bord for min del, men jeg må vel flytte meg som forrige gang da jeg kjøpte øl Nei jeg glemte det så jeg gjorde noe annet. men angrer VELDIG. Jeg vil jeg vil jeg vil nå Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kan forsåvidt komme når som helst, og jeg tar med meg en venn fra RL som også er på forumet, som heter Hazard, skriv han opp DJ_Dark, uansett om han sier ja eller nei så e han med, no worries. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Få med Nyhus og Hylo! Og da inviterer du bare til mine litt mere lugubre tendenser, så da kan du anse meg som selvskreven.Hvilken type ull tenner du spesielt på? Ullvang eller? Hey, kanskje vi endelig får tatt den pilsen vandrende nedover Jokkes gate? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sett meg opp som 'kanskje blir med' Har ikke noen planer fremover, så har vel ingen grunn til å ikke bli med. Vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hey, kanskje vi endelig får tatt den pilsen vandrende nedover Jokkes gate? Ja, det hadde vært drita morsomt, men vi får se hvordan det passer for oss alle først. Man kan jo likevel ta seg en velfortjent burk sålenge. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg setter meg som nølende, får se hvem som blir med, hvor det blir, og når dette eventuelt blir. What he said. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 *SLAP* Denne tråden får ikke dø, jeg vil ha treff!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fikk følelsen av at hele greia bare kokte bort litt, jeg (: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er fremdeles våken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg