Gå til innhold

Forumtreff i Oslo


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, siste målinger viser at noen ikke kan 27. oktober og når selve arrangøren ikke kan 3. november, gir det oss kun ett alternativ: 10. november.

 

Hvem stemmer for 10. november?

 

Hmm, ble litt krøkkete det der.. Vi får vel bare ta en avstemning om alle dagene, så får jeg heller droppe å være med om det blir den 3. nov.

 

Kan Snorre eller en annen mod lage en poll i denne tråden, eller lage en ny en med de tre datoene? (27 okt, 3 nov eller 10 nov)

 

 

Vi kan vel kanskje prøve en fredag og, men jeg må bare sjekke hvilke som funker for meg.

Lenke til kommentar

Jo, kanskje, men jeg tenkte at siden en del sa de ikke kunne 27. og du ikke kunne 3., og vi bør prøve å få med mest mulig, så foreslo jeg 10. Men du har rett, tråden er fortsatt ung og det er ikke så mange som har vist sin interesse enda.

 

Jeg tenkte også på fredager først, men siden de fleste har skole og jobber den dagen, valgte jeg heller satse på lørdagene istedenfor. Kan vel prøve søndager også, hvis noen vet om steder som har søndagsåpent.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Nei, noen har jo den friheten iallfall :p

 

Grait, skal modsene lage pollen slik da:

 

1) Fredag 26. oktober

2) Lørdag 27. oktober

3) Fredag 2. november

4) Lørdag 3. november

5) Fredag 9. november

6) Lørdag 10. november

7) Jeg skal ikke være med, men stemmer for å stemme liksom.

8) Samme, men helst på en lørdag

9) Samme, men helst på en fredag

 

EDIT: Done ZanZel. ;)

EDIT 2: Jammen så pirkete dere er da. :p

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hey, kanskje vi endelig får tatt den pilsen vandrende nedover Jokkes gate?

 

Ja, det hadde vært drita morsomt, men vi får se hvordan det passer for oss alle først. Man kan jo likevel ta seg en velfortjent burk sålenge. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...