Gå til innhold

Forumtreff i Oslo

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da setter vi spørsmålet til en lørdag mellom 27. oktober og 10. november da. Syns ikke det er noe vits å planlegge alt for lang fram i tid.

Hva syns dere folkens? Skal vi satse på en av disse 3?

1) 27.oktober 2) 3. november 3) 10. november.

EDIT: Glemte å legge til: DJ_Dark, kunne du oppdatere førstesida med disse? Kanskje du kunne gjøre noe slik

1) 27. Oktober

Bruker1

Bruker2

osv.

2) 3. november

Bruker1

Bruker2

osv.

3) 10. november

Bruker1

Bruker2

osv.

slik at vi får oversikt hvem som kan når? Bare et forslag. Jeg kan forøvrig på alle 3.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel, nå har jeg sett flere tråder om forumtreff i Bergen, uten å ha sett noen i Oslo (med unntak av hw-fotballen da), så da synes jeg vi skal ha noe i Oslo og.Forrige gang dette ble gjort var vel i våres eller noe, da vi var på Friday's på Aker Brygge. Jeg tenkte vi kunne gjøre noe liknende dette en gang til, siden det var temmelig kos!Jeg vil foreslå at alle blir med, siden dette er temmelig sosialt, og det er moro å møte folk du bare snakker med fra forumet også.Sted: Stemmes overDato: 27 okt, 3 nov eller 10 nov.De som er med:DJ_DarkGBDSnobjornDen store PDe som kanskje skal være med:Jesper Karsrudmyst84EvenElevenHyloSirslaskNyhusBazukhMastergamer[skal oppdatere tråden mer etterhvert]
Få med Nyhus og Hylo! Og da inviterer du bare til mine litt mere lugubre tendenser, så da kan du anse meg som selvskreven.
Okei. Da får vi se om noen får til å overtale meg.
Hvilken type ull tenner du spesielt på? Ullvang eller?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...