DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Vel, nå har jeg sett flere tråder om forumtreff i Bergen, uten å ha sett noen i Oslo (med unntak av hw-fotballen da), så da synes jeg vi skal ha noe i Oslo og. Forrige gang dette ble gjort var vel i våres eller noe, da vi var på Friday's på Aker Brygge. Jeg tenkte vi kunne gjøre noe liknende dette en gang til, siden det var temmelig kos! Jeg vil foreslå at alle blir med, siden dette er temmelig sosialt, og det er moro å møte folk du bare snakker med fra forumet også. Sted: Stemmes over Dato: 27 okt, 3 nov eller 10 nov. De som er med: DJ_Dark GBD Snobjorn Den store P Hazard DukeCoke De som kanskje skal være med: Jesper Karsrud myst84 EvenEleven Hylo Sirslask Nyhus Bazukh Mastergamer PencilCase Conzeed Aidskake [skal oppdatere tråden mer etterhvert] Endret 14. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får vel nesten slenge meg på denne hvis det blir noe av Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lite tips til DJ-Dark. Ikke lag polls i denne tråden. Du vil neppe få et relevant resultat. Du kan tenke deg at 20 melder seg på og 200 stemmer. Da er det bedre å be de aktuelle brukerne stemme "manuelt" ved å skrive et innlegg hvor de sier hvilket alternativ de ønsker å gå for. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 *mine innlegg* Vil bare følge med Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis det er rundt den 6.11 så kan jeg være med. Skal på Dimmu konsert i oslo da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 bazukh og jeg er med på alt så lenge det er rette dato og null jobb. Og vi har penger O.o Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje jeg kan, hvis jeg har penger og nok folk kommer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 OM jeg finner det for godt, skal jeg komme å drikke meg full. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg kommer hvis det blir noe skikkelig. Drinking your booze! giving you some money. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Henger meg på hvis jeg har mulighet. Kommer an på dato og sted. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Så ikke at det var drikking med. =P Dumt i grunnen, ved tanke på alle som ikke er 18 her. Endret 10. oktober 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Yay, alltid hyggelig <3 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Folk kan få lov til å sjenke meg:) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sånn med tanke på at du ikke ville kommet inn en gang, så hadde det vel uansett vært uaktuelt å sjenke mindreårige forummedlemmer... Mener jeg så noe om det i reglementet Jeg setter meg som nølende, får se hvem som blir med, hvor det blir, og når dette eventuelt blir. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 vi hadde da akkurat et lan i oslo . men der var det ingen som giddet og komme og treffes Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er med, kan alltids ta en kjøretur til oslo.. 3 timer, ta inn på et skittent motel med en eller anna forum tøs.. Sign me up! Kommer jo selvfølgelig litt ann på når dette skjer, og hvordan min finansielle status er Så man kan si at jeg er nesten med... så godt som med... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er nok med, bare jeg er hjemme. Den 6. passer egentlig fint, før Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Presiser om jeg kan sette opp på sikker eller nøler, selv om det kanskje er litt vanskelig siden dato og sted ikke er fastsatt enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er kanskje med. Det spørs hvor mye jobb det er med skolen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Får vel foreslå en dato da. Blir jo ikke framdrit hvis man ikke foreslår og stemmer. Vet ikke når du hadde tenkt deg DJ_Dark, men antar vi satser på en lørdag? Da foreslår jeg at vi starter med lørdag 27. oktober og utover. Sted overlater jeg til dere siden jeg ikke er så kjent i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg