Gå til innhold

Project Gothan Racing 4 - fin pris

Solstice

Anbefalte innlegg

Nei eg har vert hos dama i dag så har sitti med coveret mellom hende og nærmest hatt erekjson. Er ingenting som er verre enn å ikkje få spille spillene sine når man endelig har de i hus.

:p

EDIT: StårmNTSJ/J på coveret, men det er jo sonefritt. Manualen luktet utrolig godt også forresten.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei eg har vert hos dama i dag så har sitti med coveret mellom hende og nærmest hatt erekjson. Er ingenting som er verre enn å ikkje få spille spillene sine når man endelig har de i hus.

:p

EDIT: StårmNTSJ/J på coveret, men det er jo sonefritt. Manualen luktet utrolig godt også forresten.

Kjenner følelsen. Du har spillet der, du har det da, men har ikke anledning til å spille. Tror på at coveret lukter godt, men er det som "nypakket plastikk" eller "kvalitetspapir"?

Vet det har nada med verken spill eller denne tråden å gjøre, men må jo spørre! :p

Lenke til kommentar

Fikk i alle fall mitt fra Play-Asia i går. Finfint spill, etter et par timers spilling å dømme. Lurer på hvorfor det ikke går an å bestille denne versjonen fra P-A lenger, de har jo lenge hatt denne begrensningen på PlayStation-spill, men ikke på Xbox 360. Andre sonefri Asia/Japan-utgaver går jo greit å bestille. Tipper denne begrensningen forsvinner så fort som spillet er lansert i Europa.

Lenke til kommentar

Synes definitivt PGR4 er et skritt i riktig retning, for meg var PGR3 en nedtur etter 2'ern, som nok er mitt mest spilte bilspill noensinne. Liker oppbyggingen av den nye karriere-modusen. Og så var det faktisk ganske gøy med sykler, det hadde jeg ikke trodd på forhånd. En annen ting: Achievements i dette spillet renner inn, har 400GS etter 2-3 timers spilling. Og jeg er ikke SÅ god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...