Gå til innhold

Project Gothan Racing 4 - fin pris

Solstice

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle tipse dere:

Har nå bytta ut PS3 med XBOX 360 og har nå bestilt PGR 4 på elkjøp. Kostet kun 495,-, en god pris m.a.o Kun 29kr ifrakt er også digg! :p

Ser ut som de endelig har utviddet spillsortimentet sitt, påtide spør du meg!!

Klikk her for å se!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Tenkte jeg skulle tipse dere:

Har nå bytta ut PS3 med XBOX 360 og har nå bestilt PGR 4 på elkjøp. Kostet kun 495,-, en god pris m.a.o Kun 29kr ifrakt er også digg! :p

Ser ut som de endelig har utviddet spillsortimentet sitt, påtide spør du meg!!

Klikk her for å se!

Grei pris men ikke like billig som de var med Halo 3, det kostet 399 fra første dag.

Lenke til kommentar
Hmm, åssen nettsted er det? må man ikke betale mye ifrakt + toll ?

Frakten er på sånn ca. 28 kr, og toll er det ikke hvis du sender dem en mail om at de skal skrive en lavere pris på selve innpakningen av spillet. Nettstedet er bra det, blir brukt av mange her på forumet.

Du kan kjøpe den billigst av dem selvom det står at det er asiatisk version, så er det fortsatt på engelsk og spillet er jo regionsfritt det er til og med jeg vitne til :thumbup:

http://www.play-asia.com/paOS-19-49-en-15-...m+Racing+4.html

Lenke til kommentar
Det er bra side ja men de skal ha 90 kr i frakt, det var ikke sånn før temmelig tåpelig spør du meg

Det var litt drøyt ja. Merkelig så dyrt det var blitt.

Edit, hmm siten sier dette men "FRAKT belastes med NOK 59,- PR ORDRE. Dette gjelder uansett hvor mange produkter du legger i handlekurven."

Hvis man bestiller en 4-5 spill om gangen så blir det jo kanskje ikke så ille da.

Endret av Jonty
Lenke til kommentar
Hørt om disse folka her før fra kompiser, ingen gode erfaringer så holder meg unna de ja..

Kanskje en grunn til at de er så billige. Tror jeg har brukt dem 2-3 ganger, merket ikke noe spesielt men kanskje jeg bare var heldig.

Lenke til kommentar
Kanskje en grunn til at de er så billige. Tror jeg har brukt dem 2-3 ganger, merket ikke noe spesielt men kanskje jeg bare var heldig.

Jeg tror det er bra å bruke dem hvis du kjøper varer som koster mindre 200 hundre kroner og du kjøper mer enn bare en ting.

Fordi da taper du ikke så mye på frakten, men hvis du kjøper varer for mer enn 200 kr blir det toll på det siden det sendes fra Danmark.

Lenke til kommentar
Det var litt drøyt ja. Merkelig så dyrt det var blitt.

Edit, hmm siten sier dette men "FRAKT belastes med NOK 59,- PR ORDRE. Dette gjelder uansett hvor mange produkter du legger i handlekurven."

Hvis man bestiller en 4-5 spill om gangen så blir det jo kanskje ikke så ille da.

Poenget med 199,- spillene er jo at man kun skal bestille ett av gangen (tollgrensen på 200..).

Lenke til kommentar
Poenget med 199,- spillene er jo at man kun skal bestille ett av gangen (tollgrensen på 200..).

Skulle tro det men de sier dette på siten.

Det lønner seg å bestille flere varer samtidig. Dine varer sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger må du noen ganger hente på nærmeste postkontor. Det vil ikke forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms.

Jeg finner i alle fall ingen informasjon som sier at det er noen grense.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Sjekk www.lovdata.no.

199,- er den lovlige grensen.

Da jeg bestilte fra playx, så skrev de bare på en lavere pris utenpå,

men det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Sjekk www.lovdata.no.

men det er ulovlig.

Jeg vet at det er toll grense i Norge men trodde kanskje de hadde lager i Norge eller noe slik siden de sier at det ikke blir noe toll eller moms for kunder i Norge. Men det forklarer jo saken hvis de gjør det på den måten.

Lenke til kommentar
Sjekk www.lovdata.no.

men det er ulovlig.

Playx splitter alltid opp mine forsendelser slik at hver enkelt pakke er verdt under 200, forutsatt at ingen av tingene man har bestilt koster over 200 så klart. Men der funker det i alle fall fint å bestille mange ting samtidig for å fordele "59 kr per ordre" utover flest mulig produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...