Gå til innhold

Tidenes eldste person?


Keltern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis eg ikkje tar heilt feil va det vel en repotasje om en fra asia, og jeg lurer på om han var 140-150 år eller noe..

nå er jeg ikke helt sikker på alderen men jeg vet det var forferdelig mye.. og han levde da repotasjen fant sted for et par år siden..

 

 

Det var vell det samme som jeg så ja :)

Lenke til kommentar
Var en i afrika som var 144 år gammel da, dog han døde dagen etter at han ble filmet, ble aldri nedskrevet eller noe i den forstad...

 

 

 

Som jeg skrev over:

 

 

"The longest unambiguously documented lifespan is that of Jeanne Calment of France (1875–1997), who was aged 122 years."

Lenke til kommentar
Som jeg skrev over:

"The longest unambiguously documented lifespan is that of Jeanne Calment of France (1875–1997), who was aged 122 years."

 

 

Ja, men den var dokumentert...De kunne aldri stadfeste han som var noe 140 siden ingen kunne bevise at han var født 140år siden...

Endret av korka
Lenke til kommentar

Det med en ca maksalder i overkant av 120 år er riktig, hvis noen "slår" denne damen og blir eldre kan det ikke bli med mye. Alle som er påstått å være mye eldre enn dette har veldig usikre kilder, og kan ikke regnes med i en liste over tidenes eldste.

Som allerede nevt over, blir det nok ikke så altfor lenge til de fleste kan bli eldre enn dette ved hjelp av genmodifisering. :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, det å kanskje leve 150 år og se familie, barn (kanskje barnebarn), venner og kjente dø høres ikke så fristende ut. Tror det ville blitt trist jeg. Lever heller til jeg er 75 med venner og bekjente og har et godt liv enn til jeg er 150 og alle jeg kjente som "ung" er døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...