HP_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei. Kjøpte for et par mnd siden en HTC S710 via Elprice nettbutikk. Har no fått min første regning. Alt er ok, men reagerer på et punkt på regningen: "mobilforsikring" Eg har IKKE bestilt mobilforsikring.. Dette må en eller annen hos enten Elprice eller Telenor ha ført på. Prøvde bare for å sjekke å legge inn en ny bestilling for å se om det stod noe om mobilforsikring (kanskje man måtte ta vekk hake hvis man ikke ville ha forsikring, men fant ikke noe om det.) Har betalt regningen for å unngå stengning/inkassovarsel osv, men vil sende de en mail for å få kreditert de 30 kr for forsikring i 1+ mnd + framtidige mnd´er.. Noen som vet epostadressen til kundeservice? Prøvde å sende melding via telenor sine sider, men fikk feilmelding.. Andre som har blitt "prakka" på mobilforsikring? Tipper det er en eller annen hos Elrprice eller Telenor som får provisjon for x-antall forsikringer han selger som har laga til dette. Endret 9. oktober 2007 av HP_ Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare ring telenor og snakk med de, mener det var det jeg gjorde når jeg fikk det samme på regningen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette er antagelig noe butikken har gjort. Det gis grei ekstraprovisjon til selger når han/hun legger til forsikring og det er dessverre veldig mye negativt salg av denne tjenesten både hos Telenor- og NetCom-forhandlere. Ring til Telenor Kundeservice 09000 og forklar at du har fått forsikring uten å be om det. Da oppnår du to ting: du får kreditert det du har betalt og forhandleren blir trukket i provisjon for det negative salget. -snubbel Lenke til kommentar
McFoss Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette er antagelig noe butikken har gjort. Det gis grei ekstraprovisjon til selger når han/hun legger til forsikring og det er dessverre veldig mye negativt salg av denne tjenesten både hos Telenor- og NetCom-forhandlere. Ring til Telenor Kundeservice 09000 og forklar at du har fått forsikring uten å be om det. Da oppnår du to ting: du får kreditert det du har betalt og forhandleren blir trukket i provisjon for det negative salget. -snubbel Forhandlere får ikke provisjon for salg av tilleggstjenester hos telenor. Kun ved abo, videreføring, binding, frifamilie osv. Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Forhandlere får ikke provisjon for salg av tilleggstjenester hos telenor. Kun ved abo, videreføring, binding, frifamilie osv. feil. Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk svar fra telenor på epost. De fjerner forsikringen og krediterer det eg har betalt. Fikk også en beklagelse. Hyggelig, men skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå