CCola Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei, plages med routeren min (hybelvertens). Routern er en Netgear Rangemax WPN824v2. Vi snakkes omtråløst nett. Problemet er: - Det kommer opp: "Kan ikke koble til det trådløse nettverket, nettverket er kanskje innen rekkevidde." - Ustabilt. - Man kan komme seg på ved å resarte, og prøve maange ganger å koble til. - Man kommer seg ikke til hvor man skal skrive inn passord. JEG kommer meg på hele tiden, og har ingen problemer. Men verken kompisene min, Xboxen min osv kommer seg ikke på. Jeg har tilgang på routeren og har admin passord til den. Noen hjelp å få?? Takk. Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bytte kanal på routeren? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Bytte kanal på routeren? Kanal? Hva, hvordan? Er ikke så veeldig god i datakunst.. Takk for hjelp Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du sier du har admin tilgang... hva med å lete etter noe som heter Channel under wireless innstillingene? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Fant ut av feilen. Channel var forsåvidt rett, channel 6. Feilen var at det var WPA2 istedet for WPA, så jeg skiftet å alt ble mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå