Gå til innhold

Strømforsyning til ratt og pedaler

bnezofil

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg et par ratt fra USA og jeg vet jo selvsagt at det kan bli trøbbel med spenningen, men jeg trodde faktisk ikke de hadde strømforsyning før etter at pakken var shippet avgårde, så da er spørsmålet; er strømforsyningen der bare for de gangene man bruker PS/2-porten, eller trenger jeg den også når jeg kobler den til Playstation 2 med USB? Skaffer USB-porten nok strøm?

Det er altså dette rattet her det er snakk om, enkelt og greit. Gidder ikke å legge alt for mye penger i det...

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...72&cl=us,en

Dersom det er slik at jeg må på jakt etter et alternativ, hvor mye strøm trekker disse? Et alternativ er jo en av de minste inverterne til Clasern, men det beste hadde jo vært å få tak i norske adaptere til rattet. Er dette mulig å få tak i uten alt for store kostnader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dette rattet selv men jeg husker ikke om jeg kunne bruke det uten strømforsyning eller om strømmen er der for og få rumble.jeg husker ikke og jeg får ikke skjekket det siden jeg har lånt det bort..

Hvor mye kosta dette i statene?

Edit: prisen sto jo på siden du linket til..453,-

Endret av H.M.Kongen
Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat samme ratt, men har et Driving Force Pro, og strømforsyningen der leverer 24V/0.75A. Så det skulle vel bli ca. 18 watt. Du kan jo sjekke når du får rattene, kanskje de har gått over til universal-strømforsyninger som virker bare på 110 og 220 V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...