Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg lurer på en ting - Er hele opplegget frivillig? For jeg hadde nemlig ikke jobb i fjor, og fikk dette såkalte "opplegget" dyttet ned på meg. Detter var kanskje noe av det mest latterlige jeg har vært med på. Har jeg mulighet til å si at jeg heller vil møte opp på skolen og jobbe med vanlig skolearbeid? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, de sier jo at det er frivillig. Så regner med det går i orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 For jeg gikk ned til (den ubrukelige) OD-komiteen i dag, og sa jeg ville det, men de mente jeg MÅTTE være med på opplegget. Den samme OD-komiteen klarte å drøye det helt til tirsdag forrige uke med å fortelle om at vi måtte skaffe oss jobb til torsdag i forrige uke. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 På skolen vår har vi fått vite at det er helt frivillig. Det sa også ei fra OD-komiteen som var på besøk på skolen vår i forrige uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) - Endret 26. januar 2020 av Slettet-W15cjW Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er ikke frivillig. Møter man ikke opp, får man fravær, og ifølge en av lærerne mine får vi ikke lov til å jobbe med vanlige skoleting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) - Endret 26. januar 2020 av Slettet-W15cjW Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skal jobbe hjemme Støvsuge, ryddet osv. Lenke til kommentar
-sakko- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 møter bare opp på skolen jeg, sier jeg ikke fikk jobb så får ejg antagligvis fri Antar at det ikkje er så enkelt... Møtar du opp på skulen og seier at du ikkje har fått jobb, må du arbeide med eit opplegg som handlar om OD heile dagen. Altså skulekomiteen har eit eige opplegg for alle dei som ikkje vil jobbe på OD-dagen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 På min skole må du skrive en stil om OD hvis du ikke har jobb, vet ikke om stilen vil få karakter (tviler på det). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skal slave litt rundt hjemme. Rake løv, vaske klær, vaske gulv, lage middag osv. Tror det blir en grei dag. Gjøre litt småjobber hjemme er uansett bedre enn en lang og kjedelig dag på skolen. Så er det kjekt at pengene går til en god sak. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så er det kjekt at pengene går til en god sak. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 På min skole må du skrive en stil om OD hvis du ikke har jobb, stilen vil få karakter tror jeg. Det er veldig mange på vår skole som skal "jobbe" hjemme, jeg skal møte på bryggeriet kl 0800 i morra Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skal jobbe hjemme Støvsuge, ryddet osv. samme her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå