EvenEleven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja som overskriften sier så lurer jeg på hvem som har skaffet seg jobb? Var det lett? jobber som vanlig i en butikk som heter Byggmix men vil prøve noe annet. Noen gode andbefalinger? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei, er så heldig at jeg sammen med ungdomsbedriften min skal på konferanse i Oslo den dagen Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg jobber alltid for bestefaren min på od-dagen. Godt betalt og lite å gjøre Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) I år gidder jeg f*** ikke å jobbe. Er så dritlei dette OD tullet. Men skolen kan jo tvinge meg kan de ikke? EDIT: Mitt innlegg nr. 400 Endret 9. oktober 2007 av wurrzagh Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 I år gidder jeg f*** ikke å jobbe. Er så dritlei dette OD tullet. Men skolen kan jo tvinge meg kan de ikke? Skolen kan ikke tvinge deg til noe som helst. Og OD dagen er frivillig. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du ikke skal jobbe, så må du møte opp på skolen og få et opplegg der. Er i alle fall slik på min skole. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du ikke skal jobbe, så må du møte opp på skolen og få et opplegg der. Er i alle fall slik på min skole. Stemmer. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når vi gikk sisteåret på vgs (altså i fjor ) skrev vi bare oss selv opp som arbeidsgiver siden vi var over 18 år. Dette godtok skolen og dermed var det nok en del som sov lenge den dagen Dette var en vinn/vinn-situasjon: Elevene fikk sove lenge, samt ryddet en god del i huset som de ellers ikke ville gjort og formålet fikk pengene Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vi har fri på Od dagen, høstferie er bedre vettu Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva er temaet i år? Hjelpe spillavhengige? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det håper jeg inderlig! Gi Cola til Spillavhengie! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi har fri på Od dagen, høstferie er bedre vettu Da kan det hende dere må ta det en annen dag, man slipper sjelden unna, vet du. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dno, må vi selv skaffe oss jobb EvenEleven? Viss vi må det blir jeg hjemme^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvis noen mangler jobb kan jeg tenke meg noen personlige slav..*host*.. medhjelpere Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan jo alltids hjelpe besteforeldre etc da. Det har jeg alltid gjort. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 OD-sangen: OD er fint OD er toppen OD er bra for de med farge på kroppen Idealisme er bra synes jeg Mamma betaler, jeg sløver ivei Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 dno, må vi selv skaffe oss jobb EvenEleven? Viss vi må det blir jeg hjemme^^ Du må tjene 300 spenn. Ellers fravær. Og underskrift fra arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du må tjene 300 spenn. Ellers fravær. Og underskrift fra arbeidsgiver. Litt kult at man får penger for fravær Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt kult at man får penger for fravær Huh ? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt kult at man får penger for fravær Les den på nytt du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå