Gå til innhold

Tips, anbefalinger til kjøp av bærbar pc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Numpad blir nok vanskelig, om ikke helt umulig når hun ønsker seg 15-tommer. Hvis du forteller hva hun vil bruke maskina til er det enklere å komme med en god anbefaling.

Vet jeg har sett noen 15" PC-er med numpad et sted men husker ikke hvor..

Hva hun skal bruke PC-en til? Der må vel svaret bli: skole(voksenopplæring,fronter), office, internett, vanlig bruk altså.. Regner med at hun ikke kommer til å bruke noe tunge program.

Lenke til kommentar

Vet om 17-tommere som har, mne kan ikke huske å ha sett noen 15-tommere som har. Med den bruken du skisserer passer de fleste maskiner, jeg får komme med noen alternativer:

Toshiba Grei maskin. Jentevennlig utseende

HP Har ingen erfaringer, men ei lett og ok nok maskin ytelsesmessig vil jeg tro.

Asus til en veldig ok pris for ei grei maskin.

Acer som også vil klare kravene greit.

Acer som er ganske ok spesifisert, har faktisk to gig ram også. Er personlig ingen fan av utseendet, men her er folk forskjellige.

Du får se gjennom dem og se om det er noe som kunne fenge. Ytelsesmessig er de ikke veldig langt ifra hverandre noen av dem, men de trenger mer ram de fleste.

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Kvaliteten på PB er gått opp betraktlig - kan ikke sammenlignes med det som var for 3-4 år siden.

Veldig bra om de har skjerpet seg nå, det kunne egentlig ikke bli verre. Etter svært dårlige erfaringer bestemte jeg meg for å holde meg unna for all framtid, jeg ombestemmer meg nok ikke, men blir muligens ikke fullt så skeptisk som før :hmm: Kjenner ei som kjøpte ei PB-maskin for ca 1,5 år siden, den var ok nok, men slet en del med viftestøy. Plager de folk med støyende maskiner fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...