3raz3r Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg søkte om stipend, og den ble levert lånekassen 18. sept. Men det jeg lurte på er om jeg får innvilget stipend, får jeg da penger for august, september og oktober. Altså før jeg evt har fått innvilget søknaden. Eller får jeg kun penger for månedene etter jeg evt har fått innvilget søknaden? Fant dessverre ikke på en god emnetittel, så tips mottas med glede Endret 9. oktober 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vil tro du får penger for perioden du søkte for. Søkte du stipend for f.eks høstsemestret vil jeg tro du får fra august-desember. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Gjorde det. Men usikker, da jeg evt vil få innvilget søknaden min etter det har gått noen utbetalings måneder. Kan jeg kanskje vente meg en stor sum en måned da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gjorde det. Men usikker, da jeg evt vil få innvilget søknaden min etter det har gått noen utbetalings måneder. Kan jeg kanskje vente meg en stor sum en måned da? Ja, vil tro det. Husker ikke hvordan det var når jeg fikk stipend, men regner med du får fra aug/sept. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Da har jeg fått svar på en mail jeg sendte til lånekassen, og de sa at man fikk etterbetalt for de månedene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da har jeg fått svar på en mail jeg sendte til lånekassen, og de sa at man fikk etterbetalt for de månedene. Ja, det som du egentlig skulle hatt tidligere legges til i første stipend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå