Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Etter å ha fått inn noen B|Real smileyer i forumet og sett hvordan disse fungerer så har jeg lyst å komme med mine tanker rundt hvordan de fungerer i praksis. - helt ok, litt vel høy slik at det blir stort mellomrom mellom linjene og blir IMO litt overbrukt, men alt i alt en grei smiley. - animert sak som folk er blitt veldig glad i. Brukes endel til poster hvor man bare slenger inn denne smileyen for å si "jeg er enig" slik at forumet får noen ekstra meldinger som har null nytte og null reellt innhold. Personlig mener jeg at smileyer bare skal være ansiktsuttrykk / ett uttrykk for hva du føler og denne smileyen erstatter bare ordet ja, og er derfor unødvendig. - fin smiley selv om den i uttrykket ligner veldig på (på bildet ikke, ikke ta hensyn til at phbBB folka mener denne skal være confused/forvirra) - sinnsykt plagsom sak. Som tar mye plass og stjeler oppmerksomheten din hele tida pga den irriterendes animasjonen. Når folk i tillegg stapper den inn i hver eneste settning selv om det er noe morsomt eller ikke så har jeg utvikla et hatforhold til denne smileyen. Ønsker den kvikkest mulig vekk. Her er det ikke lov med animerte avatarer, men denne saken som er midt i teksten og ikke diskret på sida er fullt lovlig? huff... - beste smiley av de nye. Den skal uttrykke ett uttrykk vi ikke har hatt smiley for før. - nok en hat smiley. Tar enormt mye plass og ødelegger teksten totalt. Når brukerne i tillegg konkurerer om å bruke denne flest mulig ganger så får vi masse "søk google" svar og lysten til å slå ut tenna på denne styggingen øker for hver gang jeg ser den. Vekk med den! Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Enig med du om den rullende ballen av ren rumpejuice.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 :google: Er forumets beste smiley, den symboliserer oppfinnsomhet og lang planlegging! Denne smileyen er jo bare roxx0rz2k !! Må jo ha LITT fri fra "ikke animert regelen" og få en litt morro smiley som beveger seg og vi trenger denne, Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vil gjerne ha en :old: news smilie jeg. Mvh,Stian Ps.Savner det gamle forumet Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 :google: må dø. dakar .. ikke si sånt da , fargerik og morsom smiley ! :google: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg vil ha tilbake alle gamle.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dikky, nå gir du f i å sende meg :google:-pmer, eller så skal jeg kaldkvele deg med en føkking :google:. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 - denne MÅ tilbake, savner den fælt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 - denne MÅ tilbake, savner den fælt Enig. Og at vi får tilbake mad: Og Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har egentlig sagt min mening i denne tråden der jeg støttet mbsts smileyforslag. Det bestod av ubevegelige smilier som hadde samme farge! Vi må i hvert fall ha en eller annen variant av denne; Ellers er jo sabla tøff. Men jeg mener den har feil farge. PSDatas nye forum har også masse forskjellige smilies i forskjellige farger, men der er det i alle fall gjennomført. Her har vi 65 % gule, 20 % potetfargede, 5 % knallgule, 5 % turkise og 5 % store googlesmilier.. At smiliene har forskjellige farger er egentlig ikke problemet. Men de har liksom ikke samme stilen.. *liker ikke potetfargede* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 liker fortsatt denne sinte smileyen best jeg da; Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 - denne MÅ tilbake, savner den fælt den savner jeg også.. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 er artig, men totalt upassende.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 - denne MÅ tilbake, savner den fælt den savner jeg også.. Hent den da? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Enig med innsenderens kritikk av de nye. Den der rullesmileyen er i kombinasjon med alle avatarene med på å gjøre formet veldig glorete. HW-forumet er et nyttig redskap for alle interesserte, ikke bare fjortissene. Det er også irriterende å ha den rullende i vei på siden her mens jeg skriver dette. Er heller ikke særlig begeistret for denne: ...ettersom folk har en tendens til å legge den inn mange ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå