TeggY Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis jeg er ute etter noen flotte plakater som jeg kan henge på rommet, hvor bør jeg kjøpe dem da? Helst på internett såklart. Er ute etter fotballplakater, spesielt av spilleren Zinedine Zidane. Noen som har noen ideer? Har leita ganske mye, men finner bare wallpapers til å ha på pc-en, og jeg vil helst henge dem opp på rommet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gamle "Søppel"-folk: Hvordan gikk det med Nasa-klapatene? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har enda ikke fått min. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 AllPosters.com er vel den største leverandøren av plakater du kan finne på nettet tror jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jan-Erik skrev: Gamle "Søppel"-folk: Hvordan gikk det med Nasa-klapatene? jeg fikk mine etter en veldig lang tid , koste meg ikke noe , tror de havnet hos fretex når jeg flyttet for et år siden . de var ikke noe intresange og så på , kommer nå på at jeg glemte og poste og si at jeg fikk de . må si at de plakatene var det første jeg tenkte på nå jeg så denne tråden /Ot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) -Edit- En klassekamerat postet noe tull her. Endret 10. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 www.art.com skal også ha noen plakater. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jan-Erik skrev: Gamle "Søppel"-folk: Hvordan gikk det med Nasa-klapatene? Fikk aldri noen klapater, jeg. Man har jo http://www.poster-paradise.com som selger plakater òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå