Rundtomkring Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) sorry at jeg poster en uferdig side så langt, men jeg er så stolt av det jeg har fått til kritikk plz! oppdatert oppdatert oppdatert oppdatert forumet forminsker bildet, for selve mainplaten er 900 px Endret 10. oktober 2007 av Mandige_Randi Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) *blop* Endret 9. oktober 2007 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er ikke så stolt av det du har fått til.. Navigasjonsløsningen er hvor? Svært liten side med veldig lite innholdsfelt og en gedigen illustrasjon av oransje fyr? Utdyp hva du vil med porteføljen din Lenke til kommentar
Rundtomkring Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Tok en stund å lage den figuren. Enig at den er liten, overaska meg litt egentlig ;D min egen dummhet, men den er større når jeg jobber med den. Meningen med min portfolie er å vise litt hva jeg kan og isteden for å bruke et bilde på forsiden så valgte jeg og vise noe annet, en stor logo. jeg skal lage en bakgrunn som legger opp til at siden blir større når du klikker de andre lenkene. Feltet forblir ikke så lite. som sagt så er den uferdig, men jeg setter pris på tilbakemeldingen Endret 9. oktober 2007 av Mandige_Randi Lenke til kommentar
Rundtomkring Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) oppdatering, ny design på den. Jeg trenger tilbakemelding nå! Jeg står fast, hva kan jeg forbedre? Endret 10. oktober 2007 av Mandige_Randi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå