Autoxave Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvorfor er det ikke mulig å bruke Opera nettleser på forumsidene på akam? Vil dette være mulig snart? Edit: Jeg tenker da på bruk av denne nettleseren til å se på bilder, f.eks i billeddkritikken Endret 9. oktober 2007 av Autoxave Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ta det opp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843587&hl= for litt fortgang i saken Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Funker faktisk nå. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hmm, det må være noe jeg har gått glipp av, har brukt Opera hele tiden, og har aldri opplevd noen problemer med å se på bildene... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Var nok heller det man ble logget ut i et sett den dagen, og da må man logge inn for å se bildene igjen. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det bare hos meg, eller er det slik at alle bilder som er lagt inn som vedlegg, før oppdateringen er resizet? Altså slik at de ikke blir større når man trykker på dem? Det står vel "image reduced" på bilder før oppgraderingen, og kun "reduced" på de nye? Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå