tjodrik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei, jeg plugga i usb-pennen min i et datarom for å skrive ut et dokument. Da jeg plugga pennen tilbake i laptopen min fikk jeg en beskjed fra NOD32 at jeg hadde fått eg slags virus som den ikke kunne gjenkjenne. Det la seg i minnet, og het taipingtianguov 1.1.exe, om jeg ikke husker feil. Den la seg også i oppstarten, men fikk fjerna det ved hjelp av WinPatrol og CCleaner. Nå ser det ut til at viruset er borte. NOD32 finner ingenting, og Winpatrol forteller meg ikke at programmet prøver å legge seg i oppstarten. Allikevel, kunne dere ta en kikk? Jeg legger ved både Autoruns og HijackThis-loggene. Takk på forhånd! PS. Merkelig at taipingtianguov gir 0 treff i google! AutoRuns.txt hijackthis1.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så langt jeg kan se er det ingenting som tyder på at du har noen form for infeksjoner, så dine sikkerhetssystemer har gjort jobben. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Takk. Dessverre hadde jeg glemt å disable autoplay-funksjonen etter at jeg re-installerte XP. Skal love at den er disabla nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå