Deem Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vel, personlig er jeg ikke særlig glad for at brann vinner / vant serien i år... Men man kan jo alltid kose seg med tanken på alle de andre lagene som ikke vant, f.eks. Lyn, Start og Rosenborg... Lyst til å høre en vits? Tromsø IL ... Kanskje ikke så morsomt men det er alt vi ikke-brann supportere har å trøste oss med, i allefall jeg. (Innlegget er ikke ment for å fornærme noen) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Wtf er poenget med dette?? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kommer vitsen eller? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er så trist at det ikke kan bli morsomt ... Men vitser om fotballlag er velkomne, spesielt om brann ... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 /b/& Hvis du vil ha fotballvits-tråd, så endrer du i det minste emnetittelen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er bra at ikke-Brann fans kan finne noe å glede seg over. Men denne tråden har vel ikke noe tema eller åpener for noe diskusjon. Var det en vits noe sted som jeg kanskje ikke tok? Tråden stenges, send en pm om man er uenig. Benytt gjerne tippeligatråden til ditt innlegg (du finner den i fotballforumet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg