Pålarn Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Heii : D Har problemer med at dataen min restarter seg med engang jeg setter den på. Tar 5 sek fra jeg trykker på knappen til at den slår seg av i 3 sek og slår seg på automatisk igjen etter 5 sek, det samme skjer opp att og opp att.. Misstenker at 350W orginal forskyningen fra NTT er en smule for liten for mitt oppsett: -Intel Core 2 Quad prosessor (Q6600) -2*1GB RAM -NVIDIA GeForce 7300GT -SATA 7200RPM 500GB harddisk -3*Vifter -DVD-RW Ifølge denne kalkulatoren så trenger jeg 493W strømforskyning: http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Men det som er rart, er at PC-en fungerte fint i 2 dager før den begynte å kuke seg! Hva trur dere? Håper på raske svar, det setter jeg stor pris på!: ) Endret 10. oktober 2007 av Pålarn Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oppsettet trenger ikke en ~500W strømforsyning, i utgangspunktet skal det gå fint med en 350W om den er av god kvalitet. Er den ny/gammel, og hva er andre spesifikasjoner på den? (Det den kan levere på 12V/5V/3.3V osv. Står trykket på en klistrelapp på strømforsyningen som oftest). Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En 350W burde jo holde, men disse PSUene som følger med billigkabinetter er som regel noe dritt. Gjør som Smirnoff sier og post info som står på den. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Info kommer iløpet av dagen Da jeg er ferdig på skolen.. Takker for svar hittil! Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Eneste jeg syntes er rart er at den fungerte perfekt i en dag Beklager dobbelpost : \ Endret 10. oktober 2007 av Pålarn Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Da har jeg skiftet PSU til en bZerk på 500W, som jeg veit fungerer.. Ble ikke noe bedre så ny topic her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...howtopic=843844 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå