Troxx Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg skal ha: Hovedkort (FireWire, GigabitLAN, bra lyd, ingen vifte!, ikke Raid..?, ca likn. Asus A7N8X) CPU (ca AMD xp2000, eller intel) Ram... (finner selv..) Mitt Raid 0 gikk til helvete.... :-( 2xIBM40GB Kanskje litt mer passende under hk,cpu,ram kategori, men trenger tips før fredags ettermiddag. ;-) Troxx Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 a7n8x + xp2400 anbefales på det varmeste! ikke gidd og kjøp palomino? gå for en tbred istedet (xp2200 eller helst xp2400) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Passer best under "Hjelp jeg skal ha ny maskin", syntes du gir lite info om hva du vil ha selv! Mvh,Stian Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hva skal du med gigabit lan da ... :-? Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 >Hva skal du med gigabit lan da ... Hvorfor ikke? Er det ikke noe bra? Kan du si meg hvorfor jeg ikke trenger dette? Det burde være bra? 100mbit er da mye kjappere enn 10mbit ethernet.. Troxx Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 det er bedre enn 100 så lenge kilden du tar ifra og evt hub/switch også er 1000.... hvorfor ikke gigabit lan? synes det er ok jeg, for om ikke lenge når gigabit ting blir billigere så kommer MANGEN til og "Konvertere" så y not? Lenke til kommentar
FeskNisse Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 GigaBit LAN er på vei til å bli den nye standarden. De fine er at det koster nesten ingenting ekstra å implementerer Gbit LAN på HK. - Gbit LAN støtter alle standardene så langt: 10/100/1000 Ulepmen er at når man kjører på Gbit LAN så sliter dagens HD'er noe helt sinnsykt med å levere bare halve datamangden av hva nettverkskortet er i stand til... - Glemte å nevne at også CPU må være av bra kaliber når man virkelig kjører igang nettverkstrafikk over Gbit LAN... Hvis du går for et HK med Gbit LAN, har du et HK å vokse litt med Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Feilpostet i annet om data, passer under hjelp jeg skal ha ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg