capone-82 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Noen som har/ vet om skins til iTunes? Kjører nyeste vers. 7.4.2 på XP. Har googlet litt rundt og funnet flere skins i svart som ser lekkre ut. Prøvde å legge inn i sted som resulterte i re-installering av av iTunes Anybody? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hvis du tenker på for eksempel dette: (FJERNET LINK) skinet trenger du denne installert (FJERNET LINK) også. Edit: Testet det ut nå selv og jeg måtte også installere ITunes på nytt så jeg fjernet linkene.. Wiken.. Endret 10. oktober 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvis du tenker på for eksempel dette: (FJERNET LINK) skinet trenger du denne installert (FJERNET LINK) også. Edit: Testet det ut nå selv og jeg måtte også installere ITunes på nytt så jeg fjernet linkene.. Wiken.. Takk for svar! Vi får bare leve med at slik den er laget..dog det er ikke så farlig at den er grå, men synes svart tar seg bedre ut! Vi får håpe Apple lager en mulighet til å forandre skins som Winamp etc i senere utgivelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå