MaxP2P Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får ikke opp noe info om hvor høyt temperaturen ligger på min XFX 8800GTX i EVEREST. Er dette en mangel hos everest, eller er det seriøst ingen temperatur måler på dette kortet?! O.o Dette er hva jeg har i EVEREST (selv HDD temp. mangler >.<) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sikkert en mangel hos EVEREST Men du(i alle fall jeg, og jeg har også Nvidia-kort) kan finne ut hva temperaturen er på denne måten også: Høyreklikk på skrivebord->Egenskaper->(fane)Innstillinger->Avansert->(fane)GeForce xxxx xx Om temperaturen nå ikke kommer opp, men at det bygges på en ny meny, blar du bare igjennom de forskjellige menyvalgene for å til slutt forhåpentligvis finne ut hva temperaturen er Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk for svaret! ^^ Feilen var egentlig helt på min side. Måtte bare oppdatere til nyeste EVEREST, og tada, den klarer å lese av info'en. Manglet bare støtte for 680i og 8800 i den jeg hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå