Gå til innhold

webcam hp dv6k virker ikke, og ''kortslutter'' msn, finner ikke drivere, hvis det er problemet

ssf

Anbefalte innlegg

Vel. Prøvd mange programmer nå, ingen finner kameraet mitt (innebygd i en hp dv6000).

På hjemmesiden finner jeg ikke drivere, ikke google++ heller.

Når jeg f.eks. trykker på webcaminnstillinger eller på kameraet under profilbildet i msg, "kortslutter" hele messenger.

Noen som vet en løsning, evt hvor jeg kan finne en driver, hvis det i det hele tatt er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, men det virket ikke :/

Ingenting poppet opp etter restart, og når jeg skal oppdatere driver får jeg beskjed om at inegn drivere i mappa jeg zippa ut er kompitable med enheten...

Prøvde automatisk oppdatering via enhetsbehandling også, uten hell.

Lenke til kommentar

Noen som har noen andre glupe tips?

Nå har jeg prøvd det som står i min makt, finner i alle fall ingenting inne på enhetsbehandling. Der står det at den fungerer som den skal og har det nyeste av drivere :S

Lenke til kommentar

Før jeg rakk det, virket det i 2 minutter! Både positivt og negativt for så vidt..

Det vil vel si at det på en måte funker? Har hendt flere ganger, men slutter å funke etter at maskinen har stått på mer enn 10 min eller noe. Men har kun fått det frem i programmet HP Webcam. Men når det ikke funker (99% av tiden) står det "graph cannot preview. I dorgem får jeg "failed to connect to device.

Hmm..

Ble egentlig ikke så mye klokere siden det funker en sjelden gang i et par minutter..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...