simen_gunnar Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei Jeg har lagd en stor film i Sony Vegas, det er store material filer osv, men det skal egentlig ikke ha noe med feilen å gjøre. Problemet er at når jeg skal rendre så klikker vegas fullstendig etter noen få prosent. Rendrer jeg med bra kvalitet klikker den med en gang.. rendrer jeg med litt dårligere klikker den etter 10-20% osv... Jeg har prøvd følgene for å rette problemet: Reinnstalere windows Annen kodec Rendre på annen pc Prøvd å rendre på en annen vegas versjon LAGD EN HELT NY FILM! Det er ikke sånn at det er feil med "noen få" filer, fordi det klikker på forskjellige steder hver gang... Aner ikke hvordan jeg kan fikse dette.. Dette er en film jeg har brukt 5-6 måneder på, så dette betyr mye for meg. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ingen som har opplevd det samme og klart å løse det altså? Noen som vet om andre steder jeg kan spørre om hjelp? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ingen som har opplevd det samme og klart å løse det altså? Noen som vet om andre steder jeg kan spørre om hjelp? Prøv her: http://www.sonycreativesoftware.com/forums...s.asp?ForumID=4 Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Du må utrolig teit nok ha kjøpt et sony produkt for å registrere deg på forumet! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, huff. Det er ille at ingen gidder hjelpe deg med å få piratkopiert programvare til å fungere, ikke en gang de du har kopiert det fra. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Trial og ikke fortell meg at ikke du også bruker piratkopierte programmer... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du har brukt en trialversjon i fem-seks måneder? Da er det nok en ganske spesiell trialversjon du har. Fei for din egen dør du, jeg feier for min. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du må utrolig teit nok ha kjøpt et sony produkt for å registrere deg på forumet! Er du helt sikker på det? Mener å huske at jeg registrerte meg før jeg kjøpte noe av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå