turbo_princezz Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har en Landrover Freelander 1.8L 99mod. Er det noe flere som har det her? Hvordan syns dere den er å kjøre? Jeg syns den egner seg dårlig i høye hastigheter pga turtallet blir så høyt. Og må gire med en gang. Og den har stoppet 2 ganger for meg. Den ene gangen var det svinghjulsensor og den andre gangen fordel lokk og rotoren. Flere som har opplevd at den har stoppet? Endret 9. oktober 2007 av turbo_princezz Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har aldri kjørt Freelander, men har hørt at det er en ektefødt møkkabil. Hyggelig å kunne hjelpe ... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det er en grunn til at Land Rover er lite populært.. Endret 10. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Popnaglebiler sier jeg Greit, den funker i terreng, kommer da fram der. Men ikke noe til bruk ellers. Endret 11. oktober 2007 av sesteen Lenke til kommentar
askare Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Svigers hadde en diesel utgave. Men solgte den etter 1 års tid og x antall rep. Masse prob. med forstilling, tenningslås, vindusheiser etc. En annen fjern slekning har en 1.8, har også vært utsatt med motorproblemer, men den mest alvorlige var mellomaksel som røk. Slo visst hull flere plasser i gulvet....... (Personlig kjøper jeg ikke biler som er produsert av folk som har vegg til veggteppe på toa......) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Faktisk, så har en venninne til mamma en freelander, og jeg vet ikke hvor mange ganger de har måtte avlyse besøket pga. trøbbel med bilen.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe... freelander ja... I tillegg til det trådstarter skriver ryker coilen også.. På disse bilene kan du oppleve fullstendig motorras ut av ingenting mens du f.eks kjører på motorveien... Sylinderforingene sklir ned og det er ikke bra! Toppakning ryker også ofte.. Har sett 2 freelandere hvor hele motorommet er helt innsausa i gråbrun olje/frostveske blanding. Kjempelekkert! Pratet med en som jobber på freelander i sta.. Han hadde brukt 2 timer!! på og slette en service lampe med orginaltesteren! De har store forventninger til freelander2, men jeg tviler... selvom det ser ut som om det er en bedre bil.. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 For dere som kan lese mellom linjene så er det lite smart å satse på helt nye ting. Har dere en jobb og vanlig inntekt bør en satse på det velprøvde og det som de fleste vet er kvalitet. Ukurante greier kan fort bli en dyr affære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå