Nikko_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Heisann. Naboen har en Philips dvd-opptaker med harddisk koblet til en videospiller (VHS). Jeg har spilt over en VHS-kasset til harddisken, og deretter brent denne ut på en DVD-R-plate. Jeg kan se at platen fysisk er brent, men platene vil ikke fungere på andre enheter enn selve DVD-opptakeren. Slik ser det ut når jeg tar plateinfo i Nero Burning Rom: Jeg prøvde å "close" disc i Nero: DVD R alternativer --> Lukk VR-plate, men da kræsjet programmet etter noen få prosent. Når jeg setter dvd-platen i DVD-brenneren på PC-en min, så blir den registrert som en tom plate, mens DVD-spilleren i stua bare står og loader og loader. Hva er det som er galt? Må DVD-platen ”closes” på brenneren? Eventuelt andre ting som må gjøres? Om det trengs, skal jeg finne ut hvilken DVD-opptaker det er. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du må "lukke" (finalize) plata i den spilleren den er brent på. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Tenkte meg det. Det er vel rett fram på brenneren eller? Eller vanskelig å finne? Kanskje vanskelig å svare på hvis du/dere ikke har philips dvd-opptaker. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Det spørs hvilken Philips-maskin det er. På noen er det rimelig klønete menyer... Beste forslag er å lese bruksanvisningen. Eller finn ut hvilken modell det er så kan sikkert noen svare. Endret 9. oktober 2007 av Mr D Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det var ikke verre enn å velge "ferdiggjør plate". Takk for innspill. Vennligst slett thread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå