BigJaffa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ser ut som det blir ein 2 plass på meg vist det ikkje blir ein stemme fest her... Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det høres ut som om du er skuffet? Det er jo ganske jevnt og du er en god kandidat.. dessverre stemte jeg på Goscinny og The Chipboard Dream. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det høres ut som om du er skuffet? Det er jo ganske jevnt og du er en god kandidat.. dessverre stemte jeg på Goscinny og The Chipboard Dream. Skuffa er eg ikkje. Bare glad eg kommer så langt... Men stopper avstemninga 00:00? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Tråden stenges etter ønske av trådstarter. Endret 1. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bare litt info om hva som skjer. Arbeidslogg-konkurransen er avsluttet og vi holder på og ordne med premier. Vinnerne får svar på PM/mail og jeg regner med det vil bli en sak på hardwdare om dette. Ellers så avventer jeg på at Aalton vil at tråden skal åpnes igjen eller om vi skal benytte tråden etter artikkelen for diskusjon av arbeidsloggene og konkurransen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Vi gratulerer vinnerne med premier, det ble da altså t-skjorter til hele gjengen og et sett med minnemoduler til Goscinny med The Chipboard Dream. En artikkel på saken er underveis så følg med! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer så meget, Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gratulerer så meget, Goscinny Tusen takk til deg og alle andre som har stemt på meg Håper at flere vil starte egne prosjekter her på forumet. Det er ikke alt for mange her prosjekter her ... Goscinny Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Graturlerer med seieren. Stemte ikke på deg men det er jammen fortjent seier. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Vi gratulerer vinnerne med premier, det ble da altså t-skjorter til hele gjengen og et sett med minnemoduler til Goscinny med The Chipboard Dream. En artikkel på saken er underveis så følg med! "Hele gjengen" som i "alle finalistene", eller som i "hele gjengen"? *ønske seg t-skjorte* Og gratulasjoner til Goscinny for et strålende resultat. Endret 6. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vi gratulerer vinnerne med premier, det ble da altså t-skjorter til hele gjengen og et sett med minnemoduler til Goscinny med The Chipboard Dream. En artikkel på saken er underveis så følg med! "Hele gjengen" som i "alle finalistene", eller som i "hele gjengen"? *ønske seg t-skjorte* Og gratulasjoner til Goscinny for et strålende resultat. ønsker meg også t-skjorte, det syns jeg loggen min har fortjent! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Synes jeg også Caliber. Utrolig fint prosjekt du har. Men jeg får nå gratulere vinneren også da. Hjertelig til lykke Goscinny, seieren var fortjent. Stemte ikke på deg da men....synes du fortjener det for det. Endret 7. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Synes jeg også Caliber. Utrolig fint prosjekt du har. Men jeg får nå gratulere vinneren også da. Hjertelig til lykke Goscinny, seieren var fortjent. Stemte ikke på deg da men....synes du fortjener det for det. ja huff, jeg er jeg så egoistisk og syter uten å gratulere engang! Velfortjent seier ja, et flott og gjennomført prosjekt! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi gratulerer vinnerne med premier, det ble da altså t-skjorter til hele gjengen og et sett med minnemoduler til Goscinny med The Chipboard Dream. En artikkel på saken er underveis så følg med! "Hele gjengen" som i "alle finalistene", eller som i "hele gjengen"? *ønske seg t-skjorte* Og gratulasjoner til Goscinny for et strålende resultat. Bumper denna her. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bare bra at juksemakere ikkje vant i allefall! Stå på vidre. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bare bra at juksemakere ikkje vant i allefall!Stå på vidre. Cornel: Den saken er død, og det vet du. Uansett, kan ikke få gratulert deg nok Goscinny. Så her får du en gratulasjon til. Hjertlig til lykke! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Blir det t-skjorter til alle eller dei i finalen? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer til både deltakarane og vinnaren for strålande innsats! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I bunn og grunn vant den beste, selv om jeg synes alle de resterende nominerte burde få en oppmerksomhet for arbeidet. Prøvde selv en gang i tiden å dra igang både et og flere casemod-prosjekter, men det viste seg at det var alt for mye arbeid til at jeg taklet det på den tiden. Både tungt og krevende er det! Håper også denne konkurransen og de nominerte arbeidsloggene kan inspirere flere til å bruke mer tid på å lage ordentlige (pene, oversiktlige, strukturerte) arbeidslogger som kanskje kan få meg til å begynne å bruke mer tid på å følge med på arbeidslogger igjen! Droppa ut etterhvert, rett og slett fordi over halvparten av arbeidsloggene var så surrete at jeg ikke greide eller hadde lyst til å følge meg. Gratulerer Goscinny og til alle andre som kom så langt som de kom! =) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Bare for å gjøre ting helt klart, det er bare de som var med i siste finale omgang som får t-skjorter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå