Goscinny Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei, og takk for alle stemmer :=) Det Aalton skrev i første post, var jo at nominasjonene skulle pågå ut månen - ikke avstemningen. Nå ser det jo imidlertid ut til at de har gått bort ifra denne datoen, da Kenny Bones: Anime-dama skummel? Why? Goscinny Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Skal ta også oppdatere litt i første post med konkurranse tider jeg Bare ren slapphet at jeg ikke har oppdatert litt... Beklager det EDIT: Da var det blitt oppdatert! Endret 22. november 2007 av Aalton Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Trist at folk må jukse til seg stemmer Håper at sjoko pc vinner for den er bare helt genial, men er jo workloggen som man stemmer på så da vil jeg si at The Chipboard Dream er den beste Endret 22. november 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, vet ikke helt hva som gikk av meg. Det er vel slik en lærer av.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bra vi fikk deg nedigjen på jorda. Men det dummeste er å prøve å vri seg unda når man er blitt busta! Hadde du lagt alle korta på bordet kunne eg kanskje tilgitt deg, men nå er du fortapt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, vet ikke helt hva som gikk av meg. Det er vel slik en lærer av.. hva skjedde egentlig? synd for oss som stempte på den som vart fjernet da.. føler at min stemme gikk i vasken hadde vært fint vist vi som stempte på metube kunne få tilbake stemmen får å bruke den en annen plass. var vel en del som hadde stempt allerede, så det kan faktisk være avgjørende. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Bra vi fikk deg nedigjen på jorda.Men det dummeste er å prøve å vri seg unda når man er blitt busta! Hadde du lagt alle korta på bordet kunne eg kanskje tilgitt deg, men nå er du fortapt. Du overreagerte så veldig, se dei er den siste jeg ville ha lagt noen kort på borde til. Makan til dårlig folkesikk!! Takk for din stemme MysticoN Endret 23. november 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hva skjedde egentlig?Les tråden Det var litt urettferdig at MeTube ble diskvalifisert, men jeg stemte ikke på den heller så... Synes alle overreagerte ganske mye. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Vi beklager så mye at dere som stemte på Mr.Anki føler dere litt snytt her, stemmene deres kunne godt å blitt avgjørende, men dessverre er det ikke noe vi kan gjøre for å gi dere muligheten til å stemme tilbake, uten å måtte sette opp en helt ny poll. Vi håper dere blir med oss stemmer igjen en annen gang. Mvh Ole Marius Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kenny Bones: Anime-dama skummel? Why?Goscinny Jeg synes det virker som en sær fantasi-drøm. I tillegg er det ganske mange bilder tatt av dama i prekære stillinger som kan vinkles litt ... ja, sexual om jeg får si det rett ut. Og at bestemora i tillegg driver og maler ansiktet på! Vet ikke jeg ass, men et eller annet skurrer litt i mitt hode ihvertfall! Hentai-porr for teh win lissom. Mulig jeg bare er litt snål men.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kenny Bones: Anime-dama skummel? Why?Goscinny Jeg synes det virker som en sær fantasi-drøm. I tillegg er det ganske mange bilder tatt av dama i prekære stillinger som kan vinkles litt ... ja, sexual om jeg får si det rett ut. Og at bestemora i tillegg driver og maler ansiktet på! Vet ikke jeg ass, men et eller annet skurrer litt i mitt hode ihvertfall! Hentai-porr for teh win lissom. Mulig jeg bare er litt snål men.. Haha, visste det var sånn du tenkte ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tja, jeg innrømmer galant at jeg og tenkte hentai da jeg først så henne. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 No er det ikkje lenge igjenn... Blir det ein liten ting for andre og tredje plass og ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hei, som alle har lagt merke til at vi nå bl.a rotet frem noen premier, vi har også t-skjorter, men bare i størrelsen L og XL. Kan se ut til at det blir t-skjorte på en av oss, BigJaffa Stem i vei, folkens! Goscinny Endret 28. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei, som alle har lagt merke til at vi nå bl.a rotet frem noen premier, vi har også t-skjorter, men bare i størrelsen L og XL. Kan se ut til at det blir t-skjorte på en av oss, BigJaffa Stem i vei, folkens! Goscinny Hey dei har størrelsen min... det er ganske laber stemming no, nesten ingen som stemmer.... Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kanskje fordi nesten alle har stemmt? Min stemme gikk til Goscinny fordi han har ett fint og gjennomført prosjekt, syns dette prosjektet lignet litt på mitt utenom at han bare har tre, jeg har litt metall også. Men er jo basert på samme material. Var flere fine prosjekter her også, men man kan jo bare velge ett. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kanskje fordi nesten alle har stemmt? Min stemme gikk til Goscinny fordi han har ett fint og gjennomført prosjekt, syns dette prosjektet lignet litt på mitt utenom at han bare har tre, jeg har litt metall også. Men er jo basert på samme material. Var flere fine prosjekter her også, men man kan jo bare velge ett. ja.. litt synd det.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 No er det ikkje lenge igjenn... Blir det ein liten ting for andre og tredje plass og ? Hva med åttende-plassen? Me wants t-skjorte! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Artig med litt dramatikk, og valgfusk her på diskusjon.no! Kort tid igjenn til vinneren kåres nå.. Jeg står på mitt, og digger sjoko-PC-en, selv om alle de 4 prosjektene er verdig en seier in my opinion! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Belldandy får lett min min stemme. Utrulig bra gjennomført prosjekt. Laget alt fra grunnen av. Skiller seg ut. Takker! Og Kenny Bones, stort sett ble bildene tatt sånn for morro skyld, da planen var å vise prosjektet til noen jeg kjente osv, ikke å legge den ut på foumet. men ombestemte meg senere, og la det ut alikevel. så bildene er tatt uten tanke på hentai/sex, så slapp helt av, hehe. takker for alle som har stemt på meg så langt. får se om jeg kanskje tar meg tid til et nytt prosjekt til neste år, om jeg får tid. men da i noe mindre skala kansje, så det ikke tar over 8 måneder å fullføre det. samt at dette prosjektet har tatt opp ganske så mye plass på rommet mitt, så har ikke plass til flere så store kabinett, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå