Fredrik Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fire innlegg fjernet. Fokus på avstemmingen fremover. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fire innlegg fjernet. Fokus på avstemmingen fremover. Det var ikkje mangen som tok oppfordringen din. Fortsett og stemme og ein stor takk til alle som stemmer på meg Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Stemte på sjokomelk, veldig bra mod. Har ikke hatt sansen for MyCube siden første gang jeg så det egentlig. MeTube elle er det meg du meinar? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Stemte på sjokomelk, veldig bra mod. Har ikke hatt sansen for MyCube siden første gang jeg så det egentlig. MeTube elle er det meg du meinar? hæ? Kva er det du jabber om? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vel, det er ingen logg som heiter MyCube. Så eg lurar på kem han meinar. Sikkert MeTube. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Orket ikke å gå tilbake å skjekke hva den het, så jeg tok det på magefølelsen. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg er også en av de som har blitt kontaktet av MrAnki på IRC for å stemme. Fikk samme unnskyldningen om at han hadde klikket feil. Personlig synes jeg det er altfor drøyt og spamme ned folk, opptil flere ganger for å vinne. Om du ikke har troen på ditt eget prosjekt, så burde du kanskje ikke vinne? Min stemme gikk til SjokoPC! Ganske fint prosjekt Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hehe, traff nesten da Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Innleggene som omhandler Mr.Anki blir til informasjon stående, så får brukerene avgjøre om det er moralsk riktig å be om stemmer på den måten. Jeg vil derimot be om at vi ikke lenger tar en diskusjon på om det er rett eller galt. Måtte den beste kandidaten vinne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Reaksjon på moderering er fjernet, samt videre diskusjon rundt det moderator satte stopper for. Er man uenig i noe, sender man pm til aktuell moderator . Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 min stemme gikk til Mr.Anki med MeTube. men var ikke lett å velge. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Metube er veldig stilig, og er et veldig orginalt prosjekt. Men, min stemme går til sjoko-modden, for det er rett og slett et av de kuleste kabinettene jeg har sett.. Herregud så mye jeg skulle gitt for å ha tålmodigheten, og ferdighetene til å lage sånne casemods! Endret 21. november 2007 av Matland Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Metube er veldig stilig, og er et veldig orginalt prosjekt. Men, min stemme går til sjoko-modden, for det er rett og slett et av de kuleste kabinettene jeg har sett.. Herregud så mye jeg skulle gitt for å ha tålmodigheten, og ferdighetene til å lage sånne casemods! Etter at jeg har lest gjennom arbeids loggen til sjoko melk PC-en må jeg si at jeg angrer litt på at jeg var så rask å stemme. men men, lite jeg kan gjøre med det no, de er begge verdige vinnere. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Goscinny med The Chipboard Dream uten tvil. Sluttresultatet ble rett og slett flott. Workloggen til den anime-dama var noe av det skumleste jeg har sett! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jepp Mysticon, de er begge helt klart verdige vinnere. Men var bare noe med en pc'e som ser ut som en sjokomelkpakke som fant fram smilebåndet mitt;) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Yay for The Chipboard Dream! Synd at ALUminous ikke kom med videre i avstemningen. Var skikkelig fan av den modden, og den hadde den absolutt beste workloggen! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Det er vanskelig å faktisk se om folk prøver å jukse seg til stemmer, men jeg ser ingen grunn for at de involverte skulle lyve om forsøk på juks, dermed ser jeg det rett i å diskvalifisere Mr.Anki. Dermed blir det bare 4 finalister igjen å stemme på. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Endret 22. november 2007 av Aalton Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 snufs.... WoHoooooo eg ligger på andre Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor lenge skal konkurransen foregå? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) ut månaden trur eg... EDIT: NominasjonerVi starter med nominasjoner og lar denne pågå til vi har fått med oss en del arbeidslogger. Vi ser for oss at vi stopper nominasjonen av arbeidslogger i slutten av måneden. Ja ut månaden.. Endret 22. november 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå