Mortis360 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er en selvskreven regel at man ikke skal be andre om å stemme på sitt eget prosjekt. Dette er snakk om IRC, og ikke meldingene man får her. De som gjør det åpenlyst må tåle å bli kritisert for det. De som ikke blir tatt, blir kansje aldri tatt. Men som sagt, gjør man det åpenlyst selv om det ikke står noe imot så er det juks, det gjelder de som også ikke blir tatt. Det er synd, men de som blir tatt blir tatt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Når ble det ulovlig å spørre folk om en tjeneste? Stemte på BigJaffa Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skremmende å sjå at juksemakern framleis "leder" her... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Når ble det ulovlig å spørre folk om en tjeneste? Stemte på BigJaffa Man ber ikke folk om å stemme på sitt prosjekt, man kan be de om å stemme, men ikke på ett spesifikt prosjekt. Kun normal folkesjikk det er snakk om. Hadde ikke noe imot MrAnki før jeg fikk pm om at han ville at jeg skulle stemme på hans logg, og hørte at andre også hadde fått samme som meg. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har lite med folkeskikk å gjøre. Det er opp til enhver om de virkelig vil stemme på den som spør eller ikke. Er jeg med i en tegnekonkuranse hvor hvem som helst kan stemme, har jeg 100% lov til å spørre folk på gata om de vil stemme på meg, uten at det er frekt (såfremt jeg spør på en pen måte). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Innleggene som omhandler Mr.Anki blir til informasjon stående, så får brukerene avgjøre om det er moralsk riktig å be om stemmer på den måten. Jeg vil derimot be om at vi ikke lenger tar en diskusjon på om det er rett eller galt. Måtte den beste kandidaten vinne. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Altså, uansett om dette ikke har vært en skreven regel, er det lite "sportslig" å oppfordre folk til å stemme på sitt prosjekt spesifikt. Håper vinneren fortjener seieren! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Goscinny gikk min stemme til. Jeg henger meg med på diskusjonen og sier meg enig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Belldandy får lett min min stemme. Utrulig bra gjennomført prosjekt. Laget alt fra grunnen av. Skiller seg ut. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Sjokopc og clipboard dream som er de mest gjennomførte prosjektene med best resultat etter min mening, og derfor syns jeg disse fortjener å vinne. Cube case var også uten tvil kjekt å følge med på, men etter min mening ble det litt i overkant fokus på dette. Avslutningen og resultatet kom dessverre alt for brått, noe som ødela prosjektet, og med hastverket på slutten ble det dessverre heller ikke resultatet i nærheten av så pent som jeg hadde regnet med det kom til å bli. Endret 21. november 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 No vart det fart på stemminga ja... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Min stemme gikk til BigJaffa med Sjoko PC, som også er den eneste workloggen i finalen jeg har fulgt med på. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Min stemme gikk til The Chipboard Dream. Loggen er ryddig og pen, og jeg likte resultatet. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sjokopc og clipboard dream som er de mest gjennomførte prosjektene med best resultat etter min mening, og derfor syns jeg disse fortjener å vinne. Cube case var også uten tvil kjekt å følge med på, men etter min mening ble det litt i overkant fokus på dette. Avslutningen og resultatet kom dessverre alt for brått, noe som ødela prosjektet, og med hastverket på slutten ble det dessverre heller ikke resultatet i nærheten av så pent som jeg hadde regnet med det kom til å bli. Meg du meina? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har ikke stemt ennå Utrolig mye bra! Alle var orginale, stilrene eller kule på hver sin måte, så ganske vanskelig å bestemme seg! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Egentlig er det ingen jeg ønsker å stemme entusiatisk på, så jeg velger faktisk å la være inntil jeg har lest igjennom alle workloggene ordentlig. Endret 21. november 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Bizardo med Stewie Griffin Casemod får min stemme, er eneste casemod'n jeg har sett LIVE, samt at jeg liker Stewie! Endret 21. november 2007 av aGal Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Stemte på sjokomelk, veldig bra mod. Har ikke hatt sansen for MyCube siden første gang jeg så det egentlig. Endret 21. november 2007 av Blackslash Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Stemde på Goscinny fordi EG meinar at hans resultat blei best av dei som er i finalen. Lykke til vidare ! Lenke til kommentar
samerali2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 stemte på Goscinny med The Chipboard Dream e synes at den e den beste også den tøffeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå