BigJaffa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett. CornelSHS svarer før du sender liken og stem på meg... Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Neei! 13 stemmer! Ulykkestall! Dette går aldri bra. Nei! Det er 1337! Stemte på SjokoPC, den har alltid vert en favoritt! Endret 20. november 2007 av Crossed Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei! Det er 1337!Stemte på SjokoPC, den har alltid vert en favoritt! Takker så mykje. Og ein stor takk til resten som stemmer på meg. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Go The Chipboard Dream:) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noken som liker å få stemmer her... blei kontakta på #Hardware.no... jævla slasken... [18:38] <MrAnki> hallo [18:38] <CornelSHS> hi [18:38] <MrAnki> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9951497 <--- kunne du gitt MeTube en stemme [18:40] <CornelSHS> what? Også blei det ikkje noke meir, var opptatt med andre ting... skal love deg MrAnki... du får ikkje mi stemme. Såg litt seinere... [19:11] * MrAnki was kicked by Micromus (GTFO) <--- Game Over... Håper ikkje du vinner i allefall... så greit er det. Alle mann til stemmeurnerne, dere veit kven dere ikkje skal stemme på! Unnksyld meg Cornel, men den meldingen var nok ment for meg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett. Dette er bare tull, og det vet du godt selv. Du har kontaktet meg og, og bedt meg stemme på deg. Dette er jaggu ikke noen feil. Støtter CornelSHS på dette. Han har kontaktet flere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kordan i helvete er det mulig å bomme på ein C og ein L da? i lista over nick? det GÅR IKKJE ANN! Vi snakker om fysiske lover her nå... det er 200 stk i den kanalen... det er mange mellom C og L... Men kanksje du har eit anna undercover nick du går under? hmh! Det er også ganske mange bokstaver i mellom på tastaturet. Ein gang ein juksemaker, alttid ein juksemaker, pass dere for den sleipe ålen i framtida. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 haha, en må ikke ha samme nick. Den går nok ikke. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Samme nick? Hva du snakker om nå? Er bare å gjøre det enklere for deg selv og come clean, så kanskje du får fortsette med resatt stemmer, istedet for å fortsette å drite deg ut slik du gjør nå. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kva nick har han da? Har vore på irc lenge i dag... fått med meg det meste av quits joins og parts... Det er vel ikkje for lite og forlange om det virklig var slik at det var meint til ein anna dude... enn meg. Viss ikkje alt du seier er tøv og fanteri da. du har drevet på lenge nok nå... vis du bare prøver og skjule ting... Eg logger også kanalen, du kan få ein kopi om du ikkje hugser nicket heilt. Nicket på vennen din? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett. Da sender du feil til mange, for jeg har selv fått den tre ganger over en stund, og kjenner flere som også har fått den fra deg. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett. Da sender du feil til mange, for jeg har selv fått den tre ganger over en stund, og kjenner flere som også har fått den fra deg. ~ Mortis360 haha Du trenger ikkje å forklare deg lenger Mr.Anki, alle kommer til å gå imot deg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett. Da sender du feil til mange, for jeg har selv fått den tre ganger over en stund, og kjenner flere som også har fått den fra deg. ~ Mortis360 haha Du trenger ikkje å forklare deg lenger Mr.Anki, alle kommer til å gå imot deg. Vi går ikke imot han Det har han klart nok på egen hånd. Vi bare pusher frem det han har gjort helt alene på egenhånd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tre stk er helt feil. Jeg har aldri sendt noe slikt til deg tre ganger. Men om dere ikke godtar feil så resett avstemmingen for min del. Det er heller ikke sagt som en regel at det ikke er lov det dere påstår jeg har gjort. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Siden Bigjaffas sjoko PC er den enste jeg har fulgt litt med på. for den min stemme. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Siden Bigjaffas sjoko PC er den enste jeg har fulgt litt med på. for den min stemme. takker, fint at du følger med.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er jo kun dine stemmer som burde vore resatt... dei andre sine har jo fått sine på ein rettferdig måte. Kvifor skal dei måtte lide under noke tull og fanterei du har gjort? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er ikke noe regler som sier noe om dette, så ingenting bør gjøres egentlig. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så du sier at vi lyver? jaha, hvorfor skulle vi lyve? Har ikke hatt noe med deg å gjøre før jeg. Før nå. Sikkert ikke de andre heller, uten at jeg skal snakke for dem. Sitter ikke her og prøver å lage kvalme fordi det er morsomt. Og at du fortsatt blånekter er bare patetisk. tenk selv hvor mange du har gitt PM's til på #hardware evt. andre kanaler.. Sier seg selv at det er ikke noe vits å fortsette med å leke "uskyldig" da. Så det at du får en urettmessig fordel i forhold til de andre er O.K.? Hva om dem aldri har hørt om IRC? Eller tenkt tanken på å PM'e fremmede for å få dem til å stemme for deg? Seriøst, dette er barnslig av deg. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Da det ikke er noen regler som klart tilsier at dette ikke er lov, ser jeg ingen grunn til at avstemningen skulle vert satt tilbake til 0. Reglene skulle i så fall vært avgjort før, og ikke undervegs. Det går ikke ann å utvise f.eks en fotballspiller fordi han brøt regler som til dags dato ikke var skrevet ned på papiret. Med andre ord, man kan ikke finne på regler undervegs. Og for å si det sånn, skulle hver deltaker fått tilbakestilt stemmene sine fordi han eller hun har promotert prosjektet sitt, hadde vi drevet på med denne avstemmningen til langt over nyttår. Med vennlig hilsen LockBreaker EDIT: Du over. De PMene man kan sende på Diskusjon.no, går ann for alle å bruke. Sikkert andre som har gjort akkurat det samme. Og hadde du spurt dem, ville de sikkert ikke innrømmet det. Endret 20. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå