SckNdrsn Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hadde problem med blåskjermer med physical memory dump i spill. Har nå formatert, men spillene virker fortsatt ikke. Nå låser de seg etter et par sekunder og jeg får opp "program has generated errors and will be closed". Jeg hadde (og har) mistanke om at jeg har virus, men scanning med uptodate norton 2002 ga ingen resultat. Noen som tror de vet hva som er galt med pcen min?? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Litt mere hardware info hadde hjulpet litt.Hvilke drivere du bruker osv.... Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Trenger først info om operativsystem og hardware. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hadde problem med blåskjermer med physical memory dump i spill. Har nå formatert, men spillene virker fortsatt ikke. Nå låser de seg etter et par sekunder og jeg får opp "program has generated errors and will be closed". Jeg hadde (og har) mistanke om at jeg har virus, men scanning med uptodate norton 2002 ga ingen resultat. Noen som tror de vet hva som er galt med pcen min?? har samma problem, men ikke bare i spill. Bruker du også windows 2k? Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg kjører win 2k service pack 3. Av drivere bruker jeg directx 9, nyeste detonator 41.09 og nyeste via hyperion 4-in-1 chipsett drivers. Tror ikke det er driverne som er problemet for jeg har brukt dem lenge uten problem. Håper denne infoen kan gjøre at noen kan hjelpe meg =) Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Win 2k service pack 3 er os'et mitt. Drivere : direct x 9, nyeste detonator 41.09, nyeste via hyperion 4 i 1 chipsett drivere. Pcen min er en 1400 mhz tbird med 1024 sdram og et asus v8200 geforce 3 bygd opp rundt et MSI k7t-turbo 133mhz hovedkort. Håper denne infoen gjør at noen kan hjelpe meg =) Men tror ik driverne er problemet, for jeg har brukt dem lenge uten problem. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Win 2k service pack 3 er os'et mitt. Drivere : direct x 9, nyeste detonator 41.09, nyeste via hyperion 4 i 1 chipsett drivere. Pcen min er en 1400 mhz tbird med 1024 sdram og et asus v8200 geforce 3 bygd opp rundt et MSI k7t-turbo 133mhz hovedkort. Håper denne infoen gjør at noen kan hjelpe meg =) Men tror ik driverne er problemet, for jeg har brukt dem lenge uten problem. hmm...dx9 kan jo være problemet Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Hmm kanskje det ja men som sagt har jeg brukt directx9 lenge og ikke opplevd noen problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå