LasseGL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei! trengerr hjelp til kjøp av nytt lydkort. Lydkortet skal mest brukes til Musikk, ikke produksjon.... og litt gaming.. Håper på svar.... Lenke til kommentar
radiated Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mange høyttalere skal du bruke, og er det "PC-høyttalere" ala Logitech eller er det et hifianlegg eller monitorer? Har du et pristak? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mange høyttalere skal du bruke, og er det "PC-høyttalere" ala Logitech eller er det et hifianlegg eller monitorer? Har du et pristak? hehe, oij. Pristaket på lydkortet kan jeg vell sies å være 2 lapper. Men kom gjerne med forslag selv om de er litt dyrere og. Men 3 lapper er vell grensa som overstiger grensa...... Men jeg bør ha SPDIF slik at jeg kan koble til mitt fremtidige anlegg....har ikke enda men har lyst på et anelgg.. Jeg regner med at det i starten bare blir et anlegg som inneholder kun 2 Fronthøyttalere, Subwoofer og en evt. Forsterker. Og må da ha over 2.1, som ikke er altfor vanskelig å finne :!: Lenke til kommentar
radiated Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 OK. Hva med ESI Juli@? Spdif ut og inn pluss gode analoge utganger, både TRS (balansert) og vanlig rca. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 OK. Hva med ESI Juli@? Spdif ut og inn pluss gode analoge utganger, både TRS (balansert) og vanlig rca. Link til produktet? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=34935 Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=34935 ok....hehe....det var akkurat dette jeg egentlig tenkte skulle egentlig bare ha en bekreftelse. Men er det slik at Lydkortet funker dårlig når du spiller BF2 F. Eks? Er det slik at du ikke får med deg de extreme smella osv? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 BF2 har etter min mening dårlig lyd, den er for mye dyanmisk komprimert. Lydkortet spiller av det det får servert, og om det smeller kommer nok mest an på høyttalerne dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ikke bland sammen musikk avspilling og gaming med hensyn til lyd. Kjøp et billig kort for gaming. Når dagen kommer for tilkobling av musikkanlegg så gjør dette helst uten innblanding av lydkort i det hele tatt. Jeg har enda til gode å høre et lydkort som gir god (nok) lyd til denslags. På den annen side, bruker du mp3 eller lignende formater, kan du bruke hva som helst. Kilden er da for dårlig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå