Gå til innhold

Dell Latitude D430 vs Dell XPS 1330? Bestilling asap :)

tore_v1

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter ny bærbar, og gjennom jobben kan jeg kjøpe en av de to overstående med nesten maks spec for rundt 12k.

Jeg dog veldig usikker på hvilken som vil passe best. Jeg har en stasjonær, så gaming er ikke så viktig, men jeg vil ha den maskinen som holder lengst til "studentbruk", altså dokumenter, musikk, film, og kanskje litt light gaming om jeg kjeder vettet av meg i en forelesning, eller på fly eller lignende. Batteritid er også viktig.

Når det gjelder vektforskjellen er den insignifikant. Begge veier inn under to kilo, og jeg ser ikke på det som et problem.

Byggekvalitet, skjerm, og annen funksjonalitet er dog viktig.

Har noen prøvd begge?

Jeg har funnet en del info om XPS'en, men lite om D430, så det er først og fremst denne jeg er på jakt etter mer info om..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på jakt etter ny bærbar, og gjennom jobben kan jeg kjøpe en av de to overstående med nesten maks spec for rundt 12k.

Jeg dog veldig usikker på hvilken som vil passe best. Jeg har en stasjonær, så gaming er ikke så viktig, men jeg vil ha den maskinen som holder lengst til "studentbruk", altså dokumenter, musikk, film, og kanskje litt light gaming om jeg kjeder vettet av meg i en forelesning, eller på fly eller lignende. Batteritid er også viktig.

Når det gjelder vektforskjellen er den insignifikant. Begge veier inn under to kilo, og jeg ser ikke på det som et problem.

Byggekvalitet, skjerm, og annen funksjonalitet er dog viktig.

Har noen prøvd begge?

Jeg har funnet en del info om XPS'en, men lite om D430, så det er først og fremst denne jeg er på jakt etter mer info om..

ingen tvil ! Xps en ,

Skjermen er mye bedre og LED teknologi !

+ at du får en kraftigere maskin, passe str på skjerm,harddisk osv

eneste er at D430 er litt mindre og lettere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...