Ding Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hallasan Oppdatert nettop min skjermkort driver til 41.09 (Nvidia). Alt funger greit untatt å se film gjennom tvut. Får fram skjermbilde på tv'n men der filmen skal vises er det bare svart. :-? Noe fix får dette? Skjermkort GeForce2 MX400 Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Såvidt jeg husker skift den til PAL-G ellerno. Søk på forumet. Har vært diskusjoner om det før.. Lenke til kommentar
Ding Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Har tydligvis ikke lært meg helt hvordan denne søke funksjonen skal brukes skikkelig :oops: , får ikke opp noe når jeg søker, noen andre som finner noe? Hvis dere gjør, si hva dere skrev, så jeg kan bruke det neste gang. Satte til PAL-G, Setter jeg på kloning, kommer filmen opp på data skjermen, på tv'n kommer Windows media player opp, men filmen hvises ikke. Setter jeg på bare tv, funker filmen. :-? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ved kloning må du velge full-skjerm enhet under "Instillinger for overlapping" Lenke til kommentar
Ding Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Takk sedsberg Funket über alles!! Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bruk heller den nyeste driveren 42.51 41.09 er ikke bra, noe galt med twinview funskjonen. Uansett, bedre ytelse på de nye http://www.guru3d.com/files/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Er det ikke 42.70 som er de nyeste da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå