craq Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Mange sier at amd xp1900 er overkill. Hva er foressten Overkill? Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Overkill vil si at XP1900 er mye mer enn det du trenger.... Altså Overderevet Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 I denne sammenhengen betyr det større/raskere/sterkere enn hva du har bruk for. Lenke til kommentar
HAL9000 Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Ja, og på 80 tallet var det ingen som trengte mer enn 640 KB RAM heller. Lurer på hvor mange ganger alle disse begrensningene er blitt sprengt (RAM, max størrelse på harddisker etc). Datakraft får man i praksis aldri nok av. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Nei, ellers så hadde vel ikke Intel trengt å utvikle teknologi for å lage enda raskere cpu'er. Overkill kan tolkes som å betale for noe man ikke trenger for øyeblikket, men behovet for mer datakraft vil selvfølgelig melde seg senere. Overkill har vel også sammenheng med pris/ytelse kriteriet. Athlon XP 1800+ er såpass mye billigere enn Athlon XP 1900+ at det ikke er verdt å betale nesten tusenlapp ekstra for 67MHz til. Telcontar Lenke til kommentar
craq Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Har nettopp skaffet meg en AMD Ahtlon XP 1900+, og den er råkul. Skikkelig rask med andre ord. Driter i hva andre sier om pris. Best er best! :smile: Lenke til kommentar
picachu Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Vel jeg har fått noen multikill, ultrakill og innimellom noen M M M M Monsterkill. Overkill har jeg enda tilgode å få. :smile: ps. Dette gjelder onlinespilling med UnrealTournament p|cachu (som gleder seg til han får en O O Overkill) ROFL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå