Scoopex Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hey...! Hva er spesielt med hovedkort med n-force? isåfall hva lønner seg for AMD og XP serien.. (DDR) n-force ell vanlig? Liiitt noob på det punktet gitt.. hehe Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Et n-force hovedkort har støtter for dual ddr, altså doble minne kanaler Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 N-force2 er det beste kjøpet nå for tiden til AmdXp, kortene overgår Kt400 nesten hver gang. -bra lydkort -kjører dual minne (eller hva det heter ) -støtter pc3200 Ellers bare gode erfaringer. Mvh,Stian Ps.Les tester Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Er litt tungvint å ta med alt. Men ta deg en tur på hardocp.com eller en anna "benchmark" side eller nvidia.com så får du vel de groveste trekkene. Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 takker..! Bli nok n-force på meg dah.. hehe ASUS Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det viktigste,de fleste Nforce 2 har Pci`en locked på 33Mhz så når man overklokker trenger man ikke tenke på å grille pci korta. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 takker..! Bli nok n-force på meg dah.. hehe ASUS Liker du ikke ASUS? Er du virkelig sur på ASUS? Det virker jo slikt da. Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 takker..! Bli nok n-force på meg dah.. hehe ASUS hey scoopex.. er det scoopex, scoopex...anders sørlie eller noe??? hehe skal du ha deg n-force kort nå da..skal du på fjordvanglan a?? Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 ASUS suger jah.. hehe skal på fjordvang hadde je planer om.. du er? stefan dahl? Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ASUS suger jah.. hehe skal på fjordvang hadde je planer om.. du er? stefan dahl? Riktig scoopex..ASUS SUGER se sigg!! Stefan kjenner du ikke han? Det er meg det! Du må ikke drive med damer sier du til meg!!hehe Jeg skal oxo på fjordvang! sikkert dritkult.. mange er det som kommer? noen og 80stk...det er ikke værst til og være i vestre-gran da!!hehe mvh den ukjente stefan Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 ASUS suger jah.. hehe skal på fjordvang hadde je planer om.. du er? stefan dahl? Riktig scoopex..ASUS SUGER se sigg!! Stefan kjenner du ikke han? Det er meg det! Du må ikke drive med damer sier du til meg!!hehe Jeg skal oxo på fjordvang! sikkert dritkult.. mange er det som kommer? noen og 80stk...det er ikke værst til og være i vestre-gran da!!hehe mvh den ukjente stefan ååh.. sorry... hehe måtte tenke meg litt om.. blir moro ja.. 81stk + crew.. er vant til det på grymyr da men.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå