hwknut Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 OK nå har jeg fått masse svar på den forige undersøkelsen jeg hadde! og mange hater CS Va synes du er det beste LAN spillet? P.S: CS e konge Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Cs+Ut Men denne posten har vært oppe utallige ganger(!) Mvh,Sarge:evil: Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 For et år siden ville jeg sagt: Starcraft og CS. Men på de siste LANa våre så er det Vietcong(demo), (ennå) Starcraft, Warcraft3, Ghost Recon (med modder) og Raven Shield(demo) som har blitt spellt mest. For min del så trur jeg ikke jeg kommer til å huske CS etter at fullversjonen av Vietcong har kommet Noe jeg ikke hadde regna med da jeg lenge har liggi på et svært brukbart nivå i førstnevnte. Har ennå ikke sett cs 1.6, men jeg tviler på at det vil revolusjonere det allerede aldrende spillet, heller trur jeg sjansen er stor for at kevlar-skjoldet føkker opp alt. ..men det er meg da. Lenke til kommentar
Slowhand Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 jeg vil si at Age og Empires er det beste LANgame. Jeg er ikke den største CS og starcraft spillern. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Slagmark ettusennihundreogførtito Uvirkelig Turnering totusenogtre Uvirkelig Turnering Halveringstid Listed only FPSs, but that's what I use to play on LAN-fester. Have gotten tired of Motangrep, mainly because I get killed all the time:) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Helt klart Battlefield 1942! Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Battlefield 1942 er best hvis man skal ha en god latter, men CS er best til compoer o.l. :google: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 warcraft3 byr på mye action på LAN, særlig fordi man kan få litt avvekslig med de utallige custom-mappa... mye moro å få hvis en av dere har axx på b.net... Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 mmm, CS er jo ganske bra, men noen prøvd Starsiege tribes, meget bra, holder oxo en finger på red faction og renegade... Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 War craft er best Lenke til kommentar
Break-em Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det beste LANspillet må verra half-life m/mods.Har sikkert sånn omtrent 20 m0dder eller noe sånt..D e selfølgeli kult å spille strategispill og,slik som Red Alert 2,starcraft,war3,age of mythology.. Lenke til kommentar
(WarLord)_ZeZar Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Praetorians er det totalt beste spillet.... Når det kommer ut i Mars for mer informasjon: www.warlordclan.angelcities.com Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Beste LAN spill Mobile Forces og CS! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 CS er jo en klassiker. Age of Empires, Empire Earth The art of conquest etc.. blitt en _del_ timer med disse. Quake3 kan bli utrolig morro, også med diverse mods. ikke glem TetriNet når alle er overtrøyte.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Noen titalls timer med Counter-Strike - så får du verdens beste spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 CS- Alltid morro... Operation Flashpiont - Modda til døde og med egne mission er det _drit_ gøy på LAN! Ghost Recon - Morro det og... //sindre Lenke til kommentar
pedein Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Warcraft III er etter min mening uten tvil tidenes beste LAN-spill... UT og CS er for øvrig klassikere som fortsatt er svært brukbare, men, som sagt er Warcraft III den regjerende mester innenfor området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå