Morten_H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 standar spartan i blått e jo stilligast Lenke til kommentar
Snoopy_1994 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bruker fullt Hayabusa:P Syns armoren er ganske kul^^ ~Snoopy Lenke til kommentar
3000 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Elites går alltid med bleier da Elites FTW! wort wort wort Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Oppdatert Armor.. skjønner ikke hvorfor dere ikke liker hjelmen men, synes den ser bra ut jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rosa og baby-blått. Er viktig å skille seg ut litt Lenke til kommentar
Snoopy_1994 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bruker full Hayababusa...kommer til å bruke Scout og katana når jeg får alle achivimentsa:p har alle snart^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Noobs. Bra du støtter det homofile halo-communityet, Lakus. Fint tiltak. Endret 22. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Oppdatert Armor.. skjønner ikke hvorfor dere ikke liker hjelmen men, synes den ser bra ut jeg uhm... er ikke det GM armoren? (rogue) ossen fikk du den? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Oppdatert Armor.. skjønner ikke hvorfor dere ikke liker hjelmen men, synes den ser bra ut jeg Kanskje noen ikke liker killzone:P Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Oppdatert Armor.. skjønner ikke hvorfor dere ikke liker hjelmen men, synes den ser bra ut jeg uhm... er ikke det GM armoren? (rogue) ossen fikk du den? Oppdatert Armor.. skjønner ikke hvorfor dere ikke liker hjelmen men, synes den ser bra ut jeg Kanskje noen ikke liker killzone:P Det er EOD hjelmen, Hayabusa Body og Security Shoulders EOD hjelmen får du ved å runne Halo 3 på Legendary vanskeligheten Hayabusa body får du vel ved 9 skulls tror jeg Security Shoulders får du når du har fått 850 achievmentspoeng på halo 3 Gormers, synes det er den eneste fete hjelmen jeg sett bort ifra recon OT: Gormers vi må spele saman ein gong snart altså! Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde ikke 360en min vært ødelagt hadde jeg hatt full VI i blått og rødt. Nå har jeg hayabusa skuldre og mark V hjelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå