E-wok Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Greit, dere er gode, dere har 1000 achievements i Halo 3. Men ingen bryr seg. Sverdet ser stygt ut. QFT!!111 Samma med den maska du får. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 er det meningen at noen skal bry seg da bortsett fra den som bruker sverdet..? og du er ikke alle :!: Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, det er jo absolutt meninga. Grunnen til at Bungie implenterte sverdet var vel fordi folk skulle få vise skills uten å måtte si det, hvis du skjønner. Jeg er ikke alle, nei. Jeg snakker bare for meg selv og de andre som mener det. Det har jo ingenting i Halo universet å gjøre, og dessuten ser det stygt ut = min mening. Du er vel kanskje en av dem som selv bruker det, og som sa "ååååh, han der har sverdet, 1000 GS næææ tenk" når du møtte folk med sverd på ryggen? Det er folk som det jeg disser. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bamsemumsen er misunnelig! Ædda bædda. Neida. Jeg synes også det ser litt snålt ut. Selv bruker jeg MarkV. Den ser kulest ut. Hayabusa er yesterdays news. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Selv bruker jeg MarkV. Den ser kulest ut. Hayabusa er yesterdays news. Jeg syns også den er en av de feteste, men er færre som bruker ODST, så da liker jeg å bruke den bedre. Lenke til kommentar
eSb Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hayabusa - Body Piece Hayabusa - Shoulders Mark VI - Helmet - - Får Hayabusa hjelmen min snart tho ^^ Lenke til kommentar
3000 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 ingen som spiller som elite altså !? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er jo fryktelig store hoder da Lenke til kommentar
3000 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 ikke vist du bruker flight hjelmen foreksempel, men den ser jo crap ut da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Elites går alltid med bleier da Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 tenker jeg liker den killzone hjelmen jeg.. tror den heter E.O.D Digger skuldrene til den... man føler seg bare så... bred .. macho! Head: E.O.D (Killzone Hjelm husker ikke) Shoulders: E.O.D? Body: Hayabusa (selv om jeg alltid blir hetsa med hayabusa full på synes jeg i alle fall bodyen er den kuleste på spillet) Shoes: de som alle andre bruker, hva ellers? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Elites går alltid med bleier da LoL det er sant Jeg bruker fullt på Mark VI og har ikke tenkt å skifte.. Synes det er trist du ikke kan ha Master Chief sin grønne spess farge Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hjelm: CQB Shoulders: EVA Body: Hayabusa. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Elites har stygg HUD. Noen som vil si meg imot? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Elites har stygg HUD. Noen som vil si meg imot? Enig. Skjold-baren er rund og stygg. Granatplassene er runde og stygge. Fargen er lilla og stygg. Alt i alt en stygg HUD. Elitesene er egentlig også ganske stygge. Skjønner ikke folk som er elites. Frivillig! Spartans ser jo mega-badass ut. Nå har jeg skiftet til standard armoren. Den er faktisk tøffest. Edit: Ooh, gjett hvem som er "legendary member" på bungie.net? Fy faen så fett altså. Endret 2. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 full hayabusa utenom right shoulder som er security tror jeg.. gleder meg til jeg får security hjelmen, faen den er digg! =) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor går eg for og se vilke armorer eg kan bruke og slikt? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor går eg for og se vilke armorer eg kan bruke og slikt? Start -> Apperance elns Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Gå kommando! Edit: Ja hvem vet. Vi går sikkert uten truse. Endret 7. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Synes elite er fetes Men ingen av draktene man starter med (elite) er spessielt fet.. Commander og Astetic ser mye bedre ut:p Men jeg er bare elite når det er Swords, Hammersait etc. Som spartan har jeg mørk kropp, og som emblem har jeg et tynt tannhjul og en hodeskalle som minner om Gears of war Som hjelm har jeg Scout, standard shoulders, og scout body. Har ikke så mange hjelmer og stuff på han kisen jeg spiller med siden jeg har en annen bruker (måtte bytte siden det ble noe tull med live osv med epostadresser og mye tull) som har gjort det bra i campain, har full eod, hayabuza, scout, eva, og security uten hjelm... Det klikke rnår jeg skal spile campain så får ikke tak i noe nytt stuff nå får tiden Endret 7. januar 2008 av Touch of Red Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå