Gå til innhold

Hvilken Halo 3 armor bruker du?

3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo absolutt meninga. Grunnen til at Bungie implenterte sverdet var vel fordi folk skulle få vise skills uten å måtte si det, hvis du skjønner.

Jeg er ikke alle, nei. Jeg snakker bare for meg selv og de andre som mener det. Det har jo ingenting i Halo universet å gjøre, og dessuten ser det stygt ut = min mening. Du er vel kanskje en av dem som selv bruker det, og som sa "ååååh, han der har sverdet, 1000 GS næææ tenk" når du møtte folk med sverd på ryggen? Det er folk som det jeg disser. :)

Lenke til kommentar

tenker jeg liker den killzone hjelmen jeg.. tror den heter E.O.D

Digger skuldrene til den... man føler seg bare så... bred .. macho! :new_woot:

Head: E.O.D (Killzone Hjelm husker ikke)

Shoulders: E.O.D?

Body: Hayabusa (selv om jeg alltid blir hetsa med hayabusa full på synes jeg i alle fall bodyen er den kuleste på spillet)

Shoes: de som alle andre bruker, hva ellers? :ph34r:

Lenke til kommentar
Elites har stygg HUD. Noen som vil si meg imot? ;)

Enig. Skjold-baren er rund og stygg. Granatplassene er runde og stygge. Fargen er lilla og stygg. Alt i alt en stygg HUD.

Elitesene er egentlig også ganske stygge. Skjønner ikke folk som er elites. Frivillig! Spartans ser jo mega-badass ut.

Nå har jeg skiftet til standard armoren. Den er faktisk tøffest.

Edit: Ooh, gjett hvem som er "legendary member" på bungie.net? Fy faen så fett altså. :p

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Synes elite er fetes :p

Men ingen av draktene man starter med (elite) er spessielt fet.. Commander og Astetic ser mye bedre ut:p

Men jeg er bare elite når det er Swords, Hammersait etc.

Som spartan har jeg mørk kropp, og som emblem har jeg et tynt tannhjul og en hodeskalle som minner om Gears of war :p

Som hjelm har jeg Scout, standard shoulders, og scout body.

Har ikke så mange hjelmer og stuff på han kisen jeg spiller med siden jeg har en annen bruker (måtte bytte siden det ble noe tull med live osv med epostadresser og mye tull) som har gjort det bra i campain, har full eod, hayabuza, scout, eva, og security uten hjelm...

Det klikke rnår jeg skal spile campain så får ikke tak i noe nytt stuff nå får tiden :ermm:

Endret av Touch of Red
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...