Barista Bob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ok? Noe dere vil fortelle? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg synes at meldingen var litt kryptisk jeg og, men tror det har noe med at han har mer skills en meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ok?Noe dere vil fortelle? Jeg synes at meldingen var litt kryptisk jeg og, men tror det har noe med at han har mer skills en meg. La oss studere det du sa... vet ikke helt hvorfor men jeg har slått meg ned med den her Du klarte på en eller annen måte å slå ned deg selv. Jeg slo altså til med en blaut vits om det. Var ikke værre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja tenkte meg at det kunne være noe sånt, men var ikke sikker. Jaja Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 aha? Jeg trodde du kjente han igjen når du så armoren, også hadde dere spilt mot hverandre hvor du (Lande) hadde drept han og skulle hvise frem deg selv aka morderen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg trodde Lande mente at han selv hadde slått ned en kar forrige Mandag, på vei til et Halo 3 LAN. Enten det eller så mente han at en tilfeldig Spartan hadde slått han ned på gata. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg trodde Lande mente at han selv hadde slått ned en kar forrige Mandag, på vei til et Halo 3 LAN. Enten det eller så mente han at en tilfeldig Spartan hadde slått han ned på gata. Slutt å røyke sokker da mann. Tråden har sklidd ut via en absurd misforståelse. Jeg synes da vitsen var klar og tydelig samt lett å forstå..! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Bruker Hayabusa armor, og Recon / eller / Rouge hjelmen. Aldri Hayabusa hjelmen siden jeg ikke liker den. Endret 25. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bruker Hayabusa armor, og Recon / eller / Rouge hjelmen. Aldri Hayabusa hjelmen siden jeg ikke liker den. Jeg har funnet ut at den kanskje kunne vært litt fet, hvis den ikke var permanent hvit. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja litt kjipt Cæsar. Men jeg bare viser dem at jeg har sammla alle skulsane. Haha! Slik som alle andre. Hehe. Hvor vanskelig skal det være og få 1000 Livepoeng på Halo for og få samuraisverd på ryggen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Utfordringen ligger vel i campaignscoring-delen. Selv vet jeg ikke hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bruker kun den som er default - Mark IV. Sånn nymotens jåleri er ikke noe for meg. Hehe, hvor mange har du unlocka da? Vet i grunnen ikke hvor mange jeg har unlocka. Sikkert ikke så mange ettersom jeg ikke har giddet å spille gjennom campaign. Stanset vel på nest siste level. Men jeg har spilt mye multiplayer over live. Det er liksom det som er min greie, men jeg antar at multiplayer ikke unlocker noen armor. (Fikk level 43 i lone wolf før de innførte de swords-gamene - da sluttet jeg å spille det.) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Utfordringen ligger vel i campaignscoring-delen. Selv vet jeg ikke hvor vanskelig det er. Meta Score og Marathon Man er kjempelett, det er Lone Wolf som er vanskeligst, særlig når man kommer til en viss grad.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lurer på en ting, på Halopedia står det at man får Security Shoulders når man har 750 i Gamerscore. Jeg har 790 i Halo 3 eller no, men har ikke fått de, noen som vet når man skal få de? Sånn ser jeg ut nå: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Prøv å kom til 800. Tok litt tid før jeg fikk dem også, kom når jeg var rundt 800gs! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det bare jeg som syntes at det er stygt med alt ekstrautstyret og de stygge hjelmene som Hayabusa-hjelmen? Selv vil jeg ha alle standard armorene, og grønn Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det bare jeg som syntes at det er stygt med alt ekstrautstyret og de stygge hjelmene som Hayabusa-hjelmen? Selv vil jeg ha alle standard armorene, og grønn Alle? Mener du da Mk. VI og Mk. V? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Syns Hayabusa armoren er kul jeg. Håper de kommer med nedlastbare armor typer etter hvert Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det bare jeg som syntes at det er stygt med alt ekstrautstyret og de stygge hjelmene som Hayabusa-hjelmen? Selv vil jeg ha alle standard armorene, og grønn Alle? Mener du da Mk. VI og Mk. V? Sikkert Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ville bare si min mening om det sverdet du får når du klarer å få 1000 GS i Halo 3. Sverdet er dritstygt. Greit, dere er gode, dere har 1000 achievements i Halo 3. Men ingen bryr seg. Sverdet ser stygt ut. Master Chief bruker kolben på våpenet til å drepe covenants, ikke et ninjasverd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå