boffeeen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kan ikke komme på en annen grunn ihvertfall. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvem visste ikke det? Er en uskreven regel at alle som bruker Elites automatisk blir naabs. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har møtt ganske pro elites faktisk men det er 90% spartans. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 føler at elitene tåler mindre kan vera meg men dei er ikkje noko serleg å gå rundt som nai. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 elite og spartan modellene tåler like mye. men elitene er bredere og har større hode, ergo lettere å treffe.. sikkert derfor en del såkalte "pro`s" holder seg til spartan.. liker å spille med begge modellene, men foretrekker spartan. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Elitene er til for at du skal kose deg ekstra mye når du dreper en. Momomomaaa! Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg beklager for at jeg sa at jeg brukte Recon-hjelmen da jeg forvekslet den med Scout-hjelmen ! My bad xD Btw nå bruker jeg: EVA hjelm, Security eller EOD shoulders, og EOD eller Scout mage. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 elite og spartan modellene tåler like mye. men elitene er bredere og har større hode, ergo lettere å treffe.. sikkert derfor en del såkalte "pro`s" holder seg til spartan.. liker å spille med begge modellene, men foretrekker spartan. Kilder eller? Vet at det var sånn i Halo 2. Enklere å snipe Elites, og få headshots med andre treffsikre våpen, men mente de hadde fikset det til halo 3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) All Mark V her! Nå er det: Hjelm: Mark V Skulder: Security Armor: Hayabusa Endret 4. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det at elites er automatisk noobs er vel noe som stammer fra halo 2. Sikkert bare rykter, men jeg hørte at de var svakere mot BR i halo2 en spartan (når jeg tenker over det høres det dumt ut..., jaja). Uansett kan det jo også gå andre veien, de som bruker elite og vet at de kan bli lettere truffet i huet gir en slags handikap til andre fordi at han eier andre hele tiden og vil trene opp til skikkelige motstandere Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det at elites er automatisk noobs er vel noe som stammer fra halo 2. Sikkert bare rykter, men jeg hørte at de var svakere mot BR i halo2 en spartan (når jeg tenker over det høres det dumt ut..., jaja). Hehe, nei tror nok elites tåler like mye BR som spartans i Halo 2 også. Men elites hode er liksom mer huket ned, så når man ser rett mot en elite så står vel ikke hodet "ut" i like stor grad som en spartan, tenker jeg. Mens sidelengs ser man hodet veldig lett. Kanskje de har tenkt det sånn? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Bruker Hayabusa armor med en eller annen hjelm jeg ikke husker navnet på, men det ser dere på bildet.. Ser ut som en ninja Endret 16. november 2007 av Morten Porten Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er ikke det Rogue hjelmen? Ganske kul, men foretrekker å være en tro Halo: CE fan. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke det Rogue hjelmen? Ganske kul, men foretrekker å være en tro Halo: CE fan. Jo jøss det er det sannelig og dere ser også at min venstre skulderbeskytter er av C.Q.B typen... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har ikke unlocka så mange (har ikke Live), så har Hayabusa body, EVA shoulders og Mark VI hjelm. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bruker kun den som er default - Mark IV. Sånn nymotens jåleri er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bruker kun den som er default - Mark IV. Sånn nymotens jåleri er ikke noe for meg. Hehe, hvor mange har du unlocka da? Skjønner ikke hvorfor alle disser Elite armor. Elites er jo tøffe de og da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 vet ikke helt hvorfor men jeg har slått meg ned med den her Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) vet ikke helt hvorfor men jeg har slått meg ned med den her Uff da. Gikk det bra? Endret 24. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå