AndreKK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bruker Rouge hjelm og resten standard... Men hvordan får man Live Achievements? Jeg har hørt at det da ikke funker i Team Slayer, noe som er det eneste jeg spiller.... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bruker Rouge hjelm og resten standard... Men hvordan får man Live Achievements? Jeg har hørt at det da ikke funker i Team Slayer, noe som er det eneste jeg spiller.... Må spilles i Lone Wolves. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har unlocka EOB-Hjelm..? Ikke EOD.. Den ser mongo ut.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg bruker nå Mark V head, E.V.A shoulders og scout chest, ser dritfett ut Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 fikk meg halo 3 for litt siden, mitt første møte med halo men lurer på hvordan jeg skal endre armouren, må jeg bli ferdig med singel-player først? eller hva? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 men lurer på hvordan jeg skal endre armouren, må jeg bli ferdig med singel-playerførst? eller hva? Kan bare ha forskjellig armor og stæsj i multiplayer. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Never mind fant det ut, Endret 27. oktober 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har unlocka EOB-Hjelm..? Ikke EOD.. Den ser mongo ut.. EOB = Employee of Bungie Men noen community-members som har fått den. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har letet en endel nå men finner ikke helt ut vor jeg skal skifte armour .... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 På hovedmenyen i spillet, trykk start-knappen og bla deg frem til "appearance". Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var veldig dom som ikke fant det Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 jeg fant det heller ikke med en gang har ikke spilt mye, så har ikke mye å vise frem heller Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 På hovedmenyen i spillet, trykk start-knappen og bla deg frem til "appearance". Trenger ikke være i hovedmenyen for å få til dette. Kan gjøre det i matchmaking også f.eks. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Noen som har unlocka EOB-Hjelm..? Ikke EOD.. Den ser mongo ut.. EOB = Employee of Bungie Men noen community-members som har fått den. De budde faen meg gjøre noe sånn at vi andre kan få den og.. Den er dritrå!! EDIT: Hva står alt for? ODST? EOD? Endret 28. oktober 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 EDIT: Hva står alt for? ODST? EOD? Orbital Drop Shock-trooper. Den andre husker jeg ikke... Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes det er litt dårlig Spartan får kortana på ryggen når man har alle achievementsa men hva for Elite? nothing Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes det er litt dårlig Spartan får kortana på ryggen når man har alle achievementsa men hva for Elite? nothing Fikk Master Chief a' Cortana på rygg?! Pics!? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes det er litt dårlig Spartan får kortana på ryggen når man har alle achievementsa men hva for Elite? nothing Det er fordi Elites er grelle, og bare folk som odd bruker de. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Synes det er litt dårlig Spartan får kortana på ryggen når man har alle achievementsa men hva for Elite? nothing Fikk Master Chief a' Cortana på rygg?! Pics!? Haha Endret 29. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes det er litt dårlig Spartan får kortana på ryggen når man har alle achievementsa men hva for Elite? nothing Det er fordi Elites er grelle, og bare folk som odd bruker de. Wørd 2000. Elites er jo der for at vi som er pro skal kunne identifisere nuubsa. Ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå