Gå til innhold

Pakke (delvis?) mottat fra amentio.no

Anbefalte innlegg

Hey, kjøpte en del utstyr fra amentio.no på lørdag kveld betale med visa, her er listen fra amentio:

post-43218-1191943839_thumb.png

denne lå på toppen av innholdet

post-43218-1191943851_thumb.jpg

denne lå på bunn av innholdet

post-43218-1191943863_thumb.jpg

dette var alt innholdet

post-43218-1191943901_thumb.jpg

pakken var også delvis åpnet når jeg mottok den, damen sa "det hender at pakkene er dårlig teipet"

på den ene pakkseddlen står det at 3 ting er sendt, på den andre står det 1 ting, hvis dette er alt som jeg skulle få i første pakken hvorfor får jeg da med en pakkseddel som innholder 3 ting?

alt var på lager, hvorfor sender de 1 ting først?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får sikkert 1 eller 2 pakker til, dette er fordi amentio ikke har sitt eget lager. De sender fra andre sitt lager rundt i Norge.

det vet jeg, men hvorfor får jeg en seddel som sier at pakken innholder 3 ting, og pakken er delvis åpnet.

Lenke til kommentar
det vet jeg, men hvorfor får jeg en seddel som sier at pakken innholder 3 ting, og pakken er delvis åpnet.

Det refereres til "carton 1" og "2".

Har du sjekket om du ikke har fått 2 sporingsnr. fra Amentio?

Endret av GLOCK05
Lenke til kommentar
På den øverste pakksedlen refereres det til 2 kollinummer.

Den du venter på kan du spore her.

Tungvint system som Amentio kjører. Derfor handler jeg ikke der mer.

men vil den inneholde alt jeg savner eller alt jeg savner minus det som står på den ene pakksedlen?

EDIT: aha, daså, da ser det greit ut

Endret av m-momr
Lenke til kommentar

Synes det ser ut som om denne underleverandøren ikke har levering på alle varene dine. Tror det er Ingram Micro som har tatt seg av leveringen av de tre varene som står på pakkseddelen. På plukkseddelen står varen som er i pakken, du får med andre ord en pakke til med de resterende to varene.

De to andre varene er det vanskeligere å si noe om, men min erfaring med Amentio er at de ikke alltid viser alle sporingsnumre, så det er sannsynlig at de også er på vei.

Det at disse to pakkene sendes separat har ingenting med Amentio å gjøre, dette er underleverandørens eget valg. Det kan være at de har flere lagre, eller at varene var utsolgt da den første ble pakket, for så å pakkes i dag.

Lenke til kommentar
OT: Har noen kommet gjennom på telefon med Amentio i det siste? Har prøvd å ringe dem 3 dager på rad nå mellom 14-16 for å ordne på en ordre og jeg sitter der til ørene blir varme uten kontakt.

Normalt kommer jeg gjennom etter 5-10 minutter, men hjelpsomme er de ikke. Jeg har en retursak som de nå har brukt 4 uker på, hvor jeg har sendt de varer i retur som var DOA (selvfølgelig med godkjent returnummer fra de). Jeg har ringt og purret på status 4-5 ganger de siste 2 ukene, og de lover at de skal ringe tilbake, hvilket de aldri gjør. Mail svarer de aldri på. Om det ikke skjer noe snart nå, lukter det politianmeldelse for svindel.

Lenke til kommentar

PRoblemet med Amentio er at det er webmercs butikk, de har ikke noe lager. og de speiler bare de store distributørene.. Dette gjør at alt som heter shipping og levering stinker i forhold til andre nettbutikker rett og slett fordi varen blir sendt fra distributør til deg.

Personlig hadde jeg en større erfaring med amentio.. og velger nå å legge litt mer penger å handle fra en nettbutikk som styrer hele næringskjeden selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...