Mortos Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Heisann. Tenkte jeg skulle starte en tråd der vi kunne diskutere hovefestivalen 07, og prate litt om dere skal neste år og hva dere syns var det beste dette året. Lyst å friske opp minnet fra sommerens konserter? http://rita.nrk.no/community/hove07/ Mine personlige favoritter i år var: Billy T, QOTSA og Incubus. Fetestee jeg har opplevd! Som sagt del meninger, diskuter neste års hvem dere vil ha med til neste år osv. Hvis dere vil at jeg skal legge til noe mer her så si ifra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hove i år eide hardt. Men dette har vi en tråd om under "Konserter og festivaler" under Musikk igjen. Har skrevet litt der selv. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ahh ait thnx ^^ Jeg leita litt rundt sjæl, men fant ikke no. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så da kan en stenge denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg