Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det bare meg, eller er Muslimer veldig hårsåre? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=187361 Er det bare meg, eller liker vi å bringe bensin til bålet? Sky News virker mere jordnære ...!? The step was taken after thousands of protesters - some with weapons - gathered outside the presidential palace in Khartoum to demand a harsher sentence. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Er det bare meg, eller er Muslimer veldig hårsåre? Er det bare meg, eller liker vi å bringe bensin til bålet? Hvis ikke det skal mer til for å få Muslimene til å klikke, da sier jo det litt om de spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det bare meg, eller er Muslimer veldig hårsåre? Er det bare meg, eller liker vi å bringe bensin til bålet? Hvis ikke det skal mer til for å få Muslimene til å klikke, da sier jo det litt om de spør du meg. Tror du misset poenget ...!? Spørsmålet er heller: Hvorfor skal det den useriøse VG-blekka skriver, få det til å klikke for oss? Hvis du leser sitatet mitt, og sammenligner med hva VG skriver, vil jeg anta at du skjønner. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ah, så hva du mente nå PencilCase. Tusenvis med våpen VS Tusenvis, noen med våpen. Leste litt for fort. Beklager Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 JEg synes det bør være prinsipielt at hvis noen er erklært som en fare for rikets sikkerhet bør de enten sperres inne eller kastes ut. Skjønner heller ikke hvordan vi heller bensin på bålet når vi anngående muslimenes hårsårhet. De virker da ganske gærne uten vår hjelp? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 JEg synes det bør være prinsipielt at hvis noen er erklært som en fare for rikets sikkerhet bør de enten sperres inne eller kastes ut. "Problemet" er bare at mange ikke tror på at Krekar er en fare for rikets sikkerhet. Åpenbart tror ikke politiet på det engang. Hva forteller det deg? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Virker ikke som politiet heller er så veldig glad i han Politiet i Oslo går nøye gjennom mulla Krekars siste offentlige uttalelser for å vurdere om det er grunnlag for å reise ny tiltale mot ham. 14 dager gammel kilde. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 At den Norske regjeringen er så redde for konsekvensene over å kaste han ut at de ikke i det hele tatt har tatt kontakt med Irak angående utlevering er også rimelig latterlig. Hvordan kan de si de ikke kan sende han tilbake uten at han blir drept, når de ikke engang har snakket med Iraks regjering? kilde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ah, så hva du mente nå PencilCase. Tusenvis med våpen VS Tusenvis, noen med våpen. Leste litt for fort. Beklager No sweat! Jeg går til stadighet i samme fella. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Virker ikke som politiet heller er så veldig glad i han Politiet i Oslo går nøye gjennom mulla Krekars siste offentlige uttalelser for å vurdere om det er grunnlag for å reise ny tiltale mot ham. 14 dager gammel kilde. Jeg vet sannelig ikke om jeg liker vår reaksjon på mullahens idioti ...? Jeg føler at vi lar oss alt for lett rive med, og personlig har jeg ikke noen som helst tro på noen, fordi det er snakk om en maktkamp, og da blir vi søte små fårehoder (fordi vi er stemmekveg for holdninger som vi skal kjenne igjen, men aldri ville vedkjenne oss, som gjelder) foret med propaganda fra begge sider, men det er vel ikke Einsteintankegang å tippe at "vi" går for den som passer best for oss, på tross av at "de" kanskje har det jævligere. Husk at i overskuelig fremtid blir historien skrevet av "seierherrene". Det blir dessverre opp til etterslekten å samle opp konkursboet. Endret 30. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Virker ikke som politiet heller er så veldig glad i han Politiet i Oslo går nøye gjennom mulla Krekars siste offentlige uttalelser for å vurdere om det er grunnlag for å reise ny tiltale mot ham. 14 dager gammel kilde. Nok en media-flopp. Med denslags utgangspunkt kunne man også greid å anklage forsvarsminister Grethe Strøm Eriksen for å være medansvarlig og "støtte" at tilfeldige personer dør under angrep fra norske ISAF soldater/jagerfly. Krekar: han var feil sted på feil tid Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 At den Norske regjeringen er så redde for konsekvensene over å kaste han ut at de ikke i det hele tatt har tatt kontakt med Irak angående utlevering er også rimelig latterlig. Hvordan kan de si de ikke kan sende han tilbake uten at han blir drept, når de ikke engang har snakket med Iraks regjering? kilde. Selv amerikanerne i Irak vil ikke overlevere fanger til irakiske myndigheter. Hva forteller det oss om situasjonen der? The US has said its forces in Iraq will not hand over three of Saddam Hussein's aides for execution Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 It says that USA want's to win ...! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 It says that USA want's to win ...! Det forteller også at regjeringa der åpenbart ikke er herrer i eget hus, tiltross for alle solskinnshistorier om frie valg og demokrati. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 få den jævla soppskallen ut fra landet da! Lever her gratis den kuken, blir lei meg. Hvorfor i H******** slapp de han inn, sjekka de ikke godt nok eller? han er en stygg terrorist, ikke no mer å si, blir kvalm av norge som ikke har slengt han ut av landet for lenge siden. Det er min mening i alle fall Lenke til kommentar
Equalitor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Selv amerikanerne i Irak vil ikke overlevere fanger til irakiske myndigheter. Hva forteller det oss om situasjonen der? The US has said its forces in Iraq will not hand over three of Saddam Hussein's aides for execution Amerikanerene har noe i gjerdet. Det har de så og si alltid hatt, som stormakt. Har de ikke Guantanamo også kanskje? Der er man fri og frank. Andre har blitt myrdet på bestialsk men "hemmelig" vis av U$A før under forhør av CIA og utallige andre ganger, så ikke våg å si at U$A bryr seg om liv! De vil åpenbart vinne sympati for å fortsette denne blodige leken Send slampen Krekar tilbake også, og gi plass til verdige innvandrere. En trussel mot landet vårt er nok, om ikke mange allerede. Vi vokser til en fristat for forbrytere! Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Litt off-topic: Ser ut til at mulla ikke har peiling på å skrive "korrekt" arabisk heller (litt mye slang). Mulig at det er google som mangler en del ord men her er ihvertfall Mulla's side - Arabisk -> Engelsk Endret 10. januar 2008 av Mads15 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Utrolig tøft å skriver USA med dollartegn. Usa er forresten en person og har derav egen vilje. Vet ikke hva du mener med at USA ikke bryr seg om liv, men det er jeg sikker på at det amerikanske folket gjør. Fortell meg gjerne hva de har i gjerdet(gjære?)? Kan man si at Norge i seg selv bryr seg om liv? Amerikanernes begrunnelse er vell også å gi folk frihet og ett verdig liv så da kan man jo igjen se på argumentasjonen din. Men klart, hvis du har lest dette i klassekampen eller på www.jeger14ogakkurattfåttegnemeninger.no så må det vell nesten være sant da. Endret 10. januar 2008 av herzeleid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 It says that USA want's to win ...! Det forteller også at regjeringa der åpenbart ikke er herrer i eget hus, tiltross for alle solskinnshistorier om frie valg og demokrati. Det tar tid å bygge et velfungerende demokrati. Vi har selv brukt ganske mange år på prosessen, og det var ikke en greie som bare ble vedtatt, og så vips! Lenke til kommentar
Equalitor Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Utrolig tøft å skriver USA med dollartegn. Usa er forresten en person og har derav egen vilje. Vet ikke hva du mener med at USA ikke bryr seg om liv, men det er jeg sikker på at det amerikanske folket gjør. Fortell meg gjerne hva de har i gjerdet(gjære?)?Kan man si at Norge i seg selv bryr seg om liv? Amerikanernes begrunnelse er vell også å gi folk frihet og ett verdig liv så da kan man jo igjen se på argumentasjonen din. Men klart, hvis du har lest dette i klassekampen eller på www.jeger14ogakkurattfåttegnemeninger.no så må det vell nesten være sant da. Ja, det er kjempsant altså! Jeg hørte det av bestemor og hun forteller bare sannheten sier mamma! Kanskje det amerikanske folk bryr seg om liv, men er folket det samme som myndighetene? USA er kapitalismens slue overhode, og hvis du ikke har skjønt hva de planlegger så studér dem med et objektivt blikk i fem minutter. De skyr ingen midler i sin iver etter råvarer, penger og makt. F.eks; hvor sant var det at Irak hadde atomvåpen som USA fant "tydelige" bevis på? Sa jeg at Norge brydde seg mer om liv? Begrunnelsen deres utad kan være å gi folk frihet og ett verdig liv, men det er det de naive sauene som tror. For krig koster faktisk masse penger [i amerikansk målestokk er penger viktigere enn liv, så vet du det også ;] Er alt fra klassekampen/andre magasiner som ikke er kuet av sensurering feil tror du? Selv høyrefløyen har rett noen ganger også, skal jeg innrømme. Men feil sted å diskutere dette. Saken er nok diskutert opp og i mente en annen plass likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå