Gå til innhold

Mulla Krekar driver islamistisk nettside

Anbefalte innlegg

Vi burde kanskje definere hva en trussel er?

Hvis jeg sier at mange norske soldater vil dø hvis Norge sender soldater til sør-Afghanistan, har jeg da kommet med en trussel?? Eller har jeg ikke bare slik som Krekar, kommet med hva jeg antar og tror?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både den sittende og den forrige regjeringen er helt handlingslammet når det gjelder å få denne terrorlederen ut av landet. De har ikke engang tatt kontakt med Irak for å høre om de kan komme frem til en avtale.

En mulighet er å overlevere ham til Australia siden de ikke har dødsstraff og krekar kan være innblandet i drapet av en australsk journalist.

Lenke til kommentar
En mulighet er å overlevere ham til Australia siden de ikke har dødsstraff og krekar kan være innblandet i drapet av en australsk journalist.

Dette er selvsagt bare vås. Denne journalisten døde i en eksplosjon i Irak når han befant seg i samme kjøretøy som irakiske politifolk. Hvis du mener Krekar står bak dette også, hvorfor har da ikke politiet engang innkallt Krekar til forhør?

Lenke til kommentar

Dette er selvsagt bare vås. Denne journalisten døde i en eksplosjon i Irak når han befant seg i samme kjøretøy som irakiske politifolk.

Og hvor i all verden står det henne? (link). Kan jo hende Krekar har kontakt med terrorister i Irak som han beordret dem til å eliminere purken. Om Krekar er innblandet eller ei: Han skal ut!

Lenke til kommentar
Om Krekar er innblandet eller ei: Han skal ut!

Ja, det er jo allerede bestemt, sånn sett ikke noe issue lengre.

Problemet er at han fremdeles går rundt løs. Kast han ut NÅ!!. Hvis ikke. Så putt han i det minste i "house arrest" eller fengsel frem til tiden er inne for å få han ut.

Lenke til kommentar
Fordi han har blitt dømt for å være en trussel for Norge? Er han for stor trussel til å få lov å være her, bør han ikke kunne gå rundt fritt frem til han blir kastet ut.

Tror du ikke politiets overvåkings tjeneste POT er flinkere enn deg til å vurdere "trussel-faren"?

Lenke til kommentar

For å si det sånn. Med tanke på hvor mye Mulla Krekar sier han er imot vesten, imot Norske soldater å for terror. Hvis det noensinne blir en terror aksjon i Norge. Hvor trygt tror du Mulla Krekar kan gå på gatene i ettertid da? Er nok redd for at han hadde vært nødt til å holde seg innendørs hvis han hvis han var glad i helsen sin.

Lenke til kommentar
Fordi han har blitt dømt for å være en trussel for Norge? Er han for stor trussel til å få lov å være her, bør han ikke kunne gå rundt fritt frem til han blir kastet ut.

Tror du ikke politiets overvåkings tjeneste POT er flinkere enn deg til å vurdere "trussel-faren"?

Er vell mest på grunn av mangel på politisk vilje til å sperre ham inne?

PST forresten.

Lenke til kommentar

PST forresten.

Kan bare svare det samme som tidligere; jeg tror politiet er mye bedre kvalifisert (enn JimRamse) og diverse stortingspolitikere til å vurdere den påståtte "trussel-faren".

Lenke til kommentar

PST forresten.

Kan bare svare det samme som tidligere; jeg tror politiet er mye bedre kvalifisert (enn JimRamse) og diverse stortingspolitikere til å vurdere den påståtte "trussel-faren".

Beklager hvis jeg snakker dritt om helten din Mekanicus, men når man sier man er glad for at våre allierte å egne tropper blir drept i Afganistan, oppfordrer til vold, er for drap av ikke muslimske mennesker å diverse annet piss han har sagt til media, da har man faen meg ikke noe å gjøre her til lands. Først er vi snille å slipper han inn, så oppfører han seg sånn. Mulig du synes sånt er greit, men det gjør ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...